مازندران /

مازندران قهرمان کشتی نوجوانان کشور

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران از قهرمانی تیم کشتی آزاد نوجوانان مازندران در رقابت‌های کشوری در مسجد سلیمان مسجد خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، سلمان قادری گفت: مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور که به میزبانی مسجد سیلمان برگزار شد، تیم مازندران با اقتدار قهرمان شد.

وی با اشاره به رقابت کشتی‌گیران نوجوان سراسر کشور در 10 وزن افزود: در این پیکارها تیم مازندران با 73 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های تهران و لرستان به ترتیب با 59 و 41 امتیاز دوم و سوم شدند.

قادری از کسب هشت مدال توسط کشتی‌گیران مازندرانی در این رقابت‌ها خبر داد و تصریح کرد: سهم مدال کشتی‌گیران نوجوان مازندرانی در این مسابقات چهار مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز بود.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: علی اسماعیل‌پور در وزن 63 کیلوگرم، کامران قاسم‌پور در 69 کیلوگرم، مجتبی گلیج در 76 کیلوگرم و علی اصغر اکبری در 100 کیلوگرم به عنوان کشتی‌گیران مازندرانی با برتری مقابل تمامی حریفان به مدال طلا رسیدند.

وی در ادامه افزود: نادر نصیری در وزن 46 کیلوگرم و سید امیرحسین باباشاهی در 85 کیلوگرم به دو مدال نقره و شایان حمزه در 54 و امیررضا اکبرزاده در 58 کیلوگرم به عنوان کشتی‌گیران مازندرانی به دو مدال برنز رسیدند.

قادری در پایان از میزبانی مازندران در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور خبر داد یاداور شد : این مسابقات با حضور کشتی‌گیران جوان سراسر کشور 13 تا 15 اسفند به میزبانی شهر رستمکلا برگزار می‌شود./س


برچسب ها: قهرمان ، کشتی ، نوجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.