آیت‌الله حائری‌شیرازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ریاست مجلس خبرگان رهبری بر عهده "آیت‌الله مهدوی‌کنی" خواهد بود

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه با کاندیداتوری آیت‌الله مهدوی کنی،‌ آقای هاشمی‌ رفسنجانی از کاندیداتوری صرف‌نظر کرد،‌ گفت:‌‌ معمولا با کاندیداتوری آیت‌الله مهدوی کنی کسی کاندیدای ریاست مجلس خبرگان نخواهد شد.

"آیت‌الله محمد‌صادق حائری شیرازی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره انتخابات ریاست مجلس خبرگان رهبری و برگزاري اجلاس خبرگان در 15 و 16 اسفند ماه جاري اظهار داشت:‌ آیت‌الله مهدوی‌کنی برای ریاست این مجلس کاندیدا می‌شوند و آقای هاشمی‌ رفسنجانی در این باره گفته‌اند که بهترین گزینه برای ریاست مجلس خبرگان "آیت‌الله مهدوی کنی" است و با کاندیداتوری ایشان، آقای هاشمی‌ رفسنجانی از حضور در این عرصه صرف‌نظر و از زحمات آیت الله مهدوی تشکر کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس درباره اینکه "از دیگر اعضای مجلس خبرگانی کسی برای ریاست‌ این مجلس کاندیدا می‌شوند؟" گفت:‌ گاهی برای اینکه حالت رقابت به وجود آید افرادی بدون در نظر گرفتن نتیجه انتخابات، کاندیدا می‌شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری يادآور شد:‌ اما معمولا با وجود آیت‌الله مهدوی‌کنی کسی کاندیدا نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد:‌ بنابراین ریاست مجلس خبرگان رهبری در آینده بر عهده آیت‌الله مهدوی کنی خواهد بود.

گفتنی است، سیزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری 15 و 16 اسفند ماه برگزار مي‌شود و انتخابات هیئت رئیسه مهم‌ترین دستور كار این اجلاس خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
-
احمد جهادگر
۱۰:۳۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
آیت الله مهدوی کنی چهره ای بی بدیل در بین حضرات خبرگانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
حضرات آیات و علمای عظام در مجلس خبرگان قطعا هوشیار و قویاً مراقب اصل ولایت و ولی امر میباشند. مسلماانتخاب رییس مجلس خبرگان توسط بزرگواران درراستای اصول انقلاب و نظام میباشد که استاد آیت الله مهدوی کنی هم سبقه و نیز حال حاضر بیانگر پایبندی به نظام میباشند و با تمام توان وظایف شرعی و سیاسی خود را انجام داده اند
-
علی
۱۹:۵۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
خداراشاکریم بخاطر وجود امثال آیت الله مهدوی کنی
Iran (Islamic Republic of)
اسماعيل
۱۵:۳۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
واقعا بهتر از ايشان هم پيدا نميشه خدائي.
آخرین اخبار