به مناسبت فرا رسیدن آغاز سال نو ؛

بیش از 200 عملیات عمرانی در منطقه 19 اجرا می شود

معاون فنی وعمران منطقه 19 از برنامه ریزی و اجرای 220 عملیات عمرانی در نواحی پنجگانه این منطقه به مناسبت سال جدید خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 19، مهندس محمدرضا کرمی با بیان اینکه فعالیت های طرح استقبال از سال نو در این حوزه طی دو مرحله اجرا می شود افزود: مرحله نخست از 7 تا 20 بهمن اجرا شد و به پایان رسید. 
مرحله دوم نیز از 21 بهمن تا 10 اسفند پیش بینی شده که طبق یک برنامه زمانبدی شده تاکنون 196 فعالیت عمرانی در این دوره انجام شده است .
وی یکی از مهمترین فعالیت این حوزه را لکه گیری و رفع چاله های معابر با هدف ایجاد سهولت تردد برای شهروندان خواند و گفت: باتوجه به اهمیت این موضوع اجرای عملیات به مدت 10 روز تمدید شد. در همین راستا 93 مرمت و لکه گیری سواره رو ها تا کنون انجام شده که بیشترین حجم فعالیت مربوط به معابر ناحیه 3 بوده است. همچنین  31 همسطح سازی دریچه های سواره و پیاده رو صورت گرفته است. 
کرمی با اشاره به اینکه کف پوش برخی از معابر منطقه به دلیل فرسودگی نیاز به تعمیر داشت تصریح کرد: با شناسایی وبررسی فنی 27 مورد از معابر منطقه از نو پیاده روسازی شدند. علاوه براین جداول معابری که نیاز به ترمیم داشت مرمت شد. 
به گفته وی حریم 4 کارگاه عمرانی در محدوده نواحی 1، 3، 4 و 5 نیاز به ساماندهی داشت که در راستای اقدامات عمرانی این دوره در دستور کار قرار گرفته و ساماندهی شدند. 
اجرای عملیات کف کشی در 3 معبر (محدوده نواحی3 و 5)، درزگیری در 7 معبر و رفع معارض پیاده رو در 4 معبر از دیگر اقدامات عمرانی انجام شده توسط عوامل اجرایی این حوزه بوده است./ف
برچسب ها: عملیات ، عمرانی ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار