فارس/

راه اندازي مقطع کارشناسي ارشد يادگيري الکترونيکي در شيراز

مقطع کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی در شیراز راه اندازی شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، مدیر آموزش مداوم پزشکی و قطب علمی آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت : این دانشگاه از مهر سال 92 مبادرت به جذب 10 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته یادگیری الکترونیکی می کند.
دکتر فرخی افزود : برنامه درسی رشته کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی برای اولین بار در کشور از سوی مرکز آموزش مداوم پزشکی و قطب علمی آموزش الکترونیکی شیراز تدوین شده است که دیروز به تصویب وزارت بهداشت رسید .
وی گفت : این مرکز فعالیت های پیشرو و موفقیت آمیزی در کشور داشته است و به همین سبب این دانشگاه درخواست راه اندازی رشته یادگیری الکترونیکی در مقطع کارشناسی ارشد را به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد.
مدیر آموزش مداوم پزشکی و قطب علمی آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود : متعاقب این اعلام کارشناسان وزارتخانه بهداشت در اسفند جاری از ظرفیت ها و امکانات قطب علمی و‌ مرکز آموزش های مجازی دانشگاه بازدید کردند و با مشاهده توانمندی های این مرکز موافقت خود را در مورد تشکیل گروه یادگیری الکترونیکی و جذب 10دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد از مهر سال 92 اعلام کردند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.