سری 9 پاسخ به سوالات کاربران ؛

کوکی های فایرفاکس را کوک کنید

سری نهم پاسخ به سوالات کاربران در این مجموعه پاسخ داده می شود.

به گزارش خبرنگار  اورژانسitباشگاه خبرنگاران: پاسخ به سوالات کاربران در دهمین سری از اورژانس it پاسخ داده می شود.
 
محمد: سلام
 
1- من از ویندوز ultimate 7 استفاده می کنم ولی بخش به روز رسانی ویندوز غیر فعال شده
 
2 -سیستم من دچار زوجان شدهmin 32 / sirefef.ev حتی از سایت eset نرم افزاری پاکسازی اونو گرفتم ولی وقتی هم اونو اجرا کردم و سیستم دوباره راه اندازی شد بازم اون تروجان وجود داشت، نحوه حذف تروجان را آموزش دهید.
 
-3 من از فایرفاکس استفاده می کنم و کوکی ها فعالن ولی وقتی وارد سیاستی که دارای نام کاربری و رمز عبورهست میشم، میگه عملکرد کوکی ها بر روی مرورگر شما غیر فعال است فعالش کنید، حتی مرورگر رو حذف کردم و دوباره نصب کردم جواب نداده چکار کنم؟
 
پاسخ اورژانس it، سلام به شما!
 
در خصوص سوال 1 شما؛ باید به قسمت control panel رفته و در همان پنجره وارد بخش windows update شوید، در آن جا می توانید بخش به روز رسانی را فعال یا غیر فعال کنید.
 
پاسخ به سوال 2 شما؛ سیستم شما قادر به دریافت اطلاعات به روز رسانی شده از سایت eset نیست چون برخی ویروس ها و تروجان ها مانع از این کار می شوند متاسفانه تنها راه پیشنهادی به شما تعویض ویندوز و قبل از آن فرمت فایل هایتان است.
 
و اما پاسخ سوال 3؛
 
شما عملکرد فایرفاکس خود را تغییر داده اید، به گونه ای که هرگاه از اینترنت خارج شوید تاریخچه های شما و کوکی های شما پاک می شود، برای تغییر این حالت در صفحه فایرفاکس بر روی دکمه ی alt در کی بورد ضربه بزنید و در نوار ابزار بالا وارد بخش tools شوید در بخش tools privacy را انتخاب کنید و در قسمت fire fox will آن را در وضعیت remember history قرار دهید، ( البته پس از تنظیم دوباره کوکی هایتان چون شما گفتید تنظیمات کوکی ها پس از خروج از میان می روند.
 
اسماعیل صالحی: سلام من نرم افزار های با فرمت rar دانلود می کنم نمی تونم نصبشون کنم، راهنمایی کنید.
 
پاسخ اورژانس it: سلام به شما!
 
شما پیش از دانلود ( یا اگر دانلود کرده اید) نرم افزارهای فشرده سازی را نصب کنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار دانلودی خود کنید از نرم افزارهای فشرده سازی winrar را به شما معرفی می کنیم.
 
نازلی: سلام!
 
می خواستم بدونم دلیل اینکه مدتی است وقتی می خوام دانلود کنم، وسط کار دانلود متوقف میشه، دلیل اون چیه؟
 
پاسخ اورژانس it، سلام بر شما!
 
اگر از نرم افزار خاصی برای دانلود استفاده نمی کنید؛ مشکل از سرور است اما اگر از نرم افزار خاصی برای دانلود استفاده می کنید؛ باید بدانید نرم افزارها محدودیت حجم دانلود دارند، باید ین محدودیت ها را افزایش دهید و یا تاریخچه آن را پاک کنید برای مثال اگر از نرم افزار idm برای دانلود استفاده می کنید با رفتن در سربرگ آن وارد بخش downloads شده و در آن، وارد بخش conection شوید و تیک گزینه download limit را بردارید.
 
شبنم: با سلام و خسته نباشید.
 
نام نرم افزاری که در برنامه ی خود برای انتقال فایل های wordبهpdf معرفی کردید را؛ دوباره معرفی کنید.
 
پاسخ اورژانس it: سلام به شما!
 
نرم افزار مورد نیاز شما open office است./ع2
برچسب ها: کوک ، سیستم ، ویندوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ahmad saede
۲۲:۵۱ ۱۰ دی ۱۳۹۷
سلام سیستم بنده بطور اشتباه کوکی ان غیر فعال شد ودر حال حاضر نمیتوانم وارد خسابم در کروم شوم چنانچه ممکن باشد کوکیها را فعال نمایید.متشکرم.
Iran (Islamic Republic of)
عباس بختیاری
۱۶:۴۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
عرض سلام. وقتی لپ تاپ را روش می کنم چند تا صفحه مرور گر اینترنت اکسپلورر بازمیشه و وقتی start task manager باز می کنم و صفحه های مرورگر را میبندم میشه با لپ تاپ کار کنم وگرنه پیوسته صفحه باز میشه
Iran (Islamic Republic of)
عليرضا
۲۲:۰۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
در تلفن همراهم فقط دو شماره تلفن كه تماس ميگيرند نامشان نمايش داده نمي شود و شماره اشان نمايش داده ميشود علت چيست؟