قم/

مسوولان نمایشگاه تسهیلات مناسب برای خریداران کتاب در نظر بگیرند

مدیر حوزه های علمیه خواستار در نظر گرفتن تسهیلات مناسب از سوی مسوولان اداره کل فرهنگ و ارشاد برای طلاب خریدار کتاب شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری افزود: طلاب و فضلای مراجعه کننده به این نمایشگاه باید بین آنچه که در کتابفروشی ها است و این نمایشگاه تفاوتی ببینند و این تسهیلات بخشی از این احساس را ایجاد می کند.
وی برگزاری چنین نمایشگاه هایی را فرصت خوبی برای طلاب، علما و اهل تحقیق در حوزه های علمیه دانست و افزود: زندگی طلاب در سایه ارتباط با مسایل علمی، پژوهشی و تحقیقاتی است و کتاب نقش مهم و تاثیرگذاری را در زندگی آنان دارد مخصوصا کتاب هایی که در کتابخانه های شهر قم نایاب، کمیاب است و یا قیمت های بالایی دارد.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت ارزشمندی است که کتاب با قیمت مناسبتری در اختیار اهل تحقیق قرار گیرد افزود: تنوع کتاب ها مخصوصا کتاب هایی که از کشورهای مختلف ازجمله لبنان که از غنای خوبی در نشر و توزیع کتاب برخوردار است از نقاط قوت این نمایشگاه است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری با تشکر از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه آن را تلاش بسیار مثبت ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این نمایشگاه امکانات محتوایی خوبی در اختیار علاقه مندان علوم حوزوی و اسلامی و محققین و اهالی فکر و فرهنگ قرار بگیرد تا از سرمایه عمر خود در جهت خدمت به معارف اهل بیت(ع) استفاده کنند./س
برچسب ها: قم ، تسهیلات ، خرید کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.