علی کاظمی: درخواست راه آهنی ها را بررسی می‌کنیم وضعیت بازی استقلال با سپاهان هفته آینده مشخص می شود

دبیر سازمان لیگ در خصوص تقاضای راه آهنی ها به بازی در ورزشگاه اکباتان گفت: تیم راه آهن میزبان است و به طور طبیعی درخواتش بر برگزاری بازیش با پرسپولیس در اکباتان قانونی است.

علی کاظمی دبیر سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیمهایی که با سرخابی ها بازی دارند باید ورزشگاههایشان امنیت داشته باشد تا بتوانند در آنجا بازیشان را برگزار کنند.

کاظمی در ادامه اظهار داشت: در خواست باشگاه راه آهن به شورای تامین ورزش استان تهران ارائه دادیم اعضای کمیسیون تامین ورزشی این درخواست را مورد بررسی قرار می‌دهند و بعد از جمع بندی به ما اعلام می کنند.

دبیر سازمان لیگ برتر تصریح کرد: کارشناسان شورای تامین ورزش بعد از بررسی وضعیت ورزشگاه اکباتان اعلام می کنند که امکان برگزاری بازی راه آهن با پرسپولیس در اکباتان وجود دارد یا این بازی در آزادی برگزار می شود.

وی درباره بازی استقلال با سپاهان در نهم فروردین ماه گفت: ما برنامه بازیها را تا هفته سی ام اعلام کردیم برای برنامه ریزی بعد از هفته سی ام هم قرار است یک جلسه روز شنبه 12 اسفندماه با مدیران ملی تیمهایی که در آسیا حضور دارند
برگزار کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: تیمهایی فوتبال سپاهان اصفهان به تراکتورسازی و استقلال باید در سه جام مسابقه بدهند به خاطر همین ما به عنوان متولی برگزاری مسابقات باید با هماهنگی این تیم ها برنامه بازیها را تعیین کنیم.

دبیر سازمان لیگ برتر عنوان کرد: اگر مدیران عامل دو باشگاه استقلال و سپاهان در روز شنبه 12 اسفند ماه با یکدیگر به توافق نرسند استدلالهای این دو باشگاه را به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه می دهیم و آنها در مورد این بازی تصمیم نهایی را می گیرند.

وی در مورد اعتراض سپاهانی ها به لغو بازیشان با استقلال در روز 9 فروردین ماه 92 گفت: چنانچه تیم سپاهان به برنامه ریزی مسابقات اعتراض دارد باید اعتراضش را به هیات رئیسه سازمان لیگ برتر ارائه دهد.

کاظمی در ادامه تصریح کرد: اگر اصفهانی ها نسبت به تصمیم هیات رئیسه سازمان لیگ ناراضی باشند می‌توانند برطبق آیین نامه سازمان لیگ به فدراسیون فوتبال شکایتشان را مطرح کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در سازمان لیگ آمادگی داریم که پاسخگوی عملکردمان باشیم./آق
برچسب ها: سپاهان ، اکباتان ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار