بيرجند/

شکستن روحیه مقاومت ملت هدف دشمن در انتخابات آینده

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف دشمن در انتخابات آینده شکستن روحیه مقاومت مردم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيرجند

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد‌باقر عبادی اظهار کرد: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری آینده بسیار مهم و سرنوشت ساز است و این انتخابات در شرایط خاص اقتصادی و تحریم‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف دشمن در این دوره انتخابات شکستن روحیه مقاومت مردم است لذا حضور گسترده مردم می‌تواند آثار مثبتی داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور حداکثری در انتخابات تاثیر فراوانی در دستگاه دیپلماسی، چانه‌زنی و انرژی هسته‌ای دارد و تیم مذاکره هسته‌ای را قوی می‌کند تا اینکه دشمن بار دیگر بفهمد به اهداف خود در تحریم‌ها نمی‌رسد.

عبادی در ارتباط با فتنه دشمن در انتخابات آینده اضافه کرد: مشخص هست یکی از محورهای دشمن در انتخابات آینده فتنه‌هایی در ارتباط با جنبه‌های رسانه‌ای و شبکه‌های ماهواره‌ای است که در این راستا فعالیت زیادی داشت

وی اذعان داشت: در شرایط تورم اقتصادی مسئولان باهم اتحاد و انسجام داشته باشند و حرفی نزنند که دشمن از آن سوء استفاده کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در انتخابات رهبر مدیریت دارد و همچنین هر چه حضور مردم بیشتر، پرشور و با بصیرت باشد توان ملت بیشتر می‌شود.

عبادی با بیان اینکه انتخابات یک اصل در نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود، گفت:‌ دشمن به منظور حضور حداقلی مردم در عرصه انتخابات به ویژه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری تلاش‌های جدی دارد.

وی متذکر شد: وحدت، حضور حداکثری، بصیرت و ولایت‌مداری مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات آینده سبب یاس و ناامیدی بیشتر دشمن از نظام، انقلاب و ملت می‌شود./س

برچسب ها: شکستن ، روحیه ، هدف ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.