در جمع خبرنگاران مطرح شد

پاسخ "حدادعادل" درباره منابع مالی ائتلاف 1+2/در برابر اقدامات مطهری همیشه سکوت کرده‌ام

نماینده مجلس شورای اسلامی درباره منابع مالی حمایت کننده از ائتلاف 1+2 گفت: این ائتلاف تا کنون هزینه‌ای نداشته است و در مورد هزینه‌های آینده آن هیچ فکر و برنامه‌ریزی تاکنون نداشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "غلامعلی حداد عادل" در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم دهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری فارس درباره مطرح شدنش به عنوان کاندیدای مورد نظر جبهه پایداری اظهار داشت: این اخبار در حد گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای است.
 
وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره طرح کاهش تعطیلات رسمی کشور که در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است، گفت: با تجربه 12، 13 ساله‌ای که در مجلس دارم تصور نمی‌کنم این کار امکانپذیر باشد.
 
وی در خصوص نامه منتشر شده علی مطهری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من همیشه در برابر اقدامات علی مطهری در مجلس شورای اسلامی به احترام پدرشان سکوت کرده‌ام‌.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه منابع مالی حمایت کننده از ائتلاف 1+2 چگونه تامین می‌شود، گفت:‌ این ائتلاف تاکنون هیچ هزینه‌ای نداشته و در مورد هزینه‌ آینده آن هیچ فکر و برنامه‌ای در نظر نگرفته‌ایم.  
انتهای پیام/

برچسب ها: حداد ، عادل ، حاشیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار