گوشی های بزرگتر، تبلت های کوچکتر و فبلت های بیشتر در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۳

شوی تجاری مبتنی بر تکنولوژی موبایل، در بارسلونای اسپانیا MWC 2013 با نمایش محصولات جدید دوشنبه 8:30 صبح به وقت محلی آغاز می شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، اغلب کمپانی ها در حالی به معرفی محصولات جدید خود خواهند پرداخت که روزها و هفته ها قبل از افتتاح نمایشگاه، تصاویر و مشخصات فنی گوشی های و تبلت هایشان لو رفته است. بهرحال کمپانی ها از نزدیک این فرصت را به کاربران حاضر در نمایشگاه می دهند تا گوشی ها را لمس کرده و تست کنند.
اما ویژگی های امسال MWC 2013 چیست؟ سایز بزرگتر اسکرین ها، تبلت هایی با سایز کوچکتر و فبلت های بیشتر و گوشی های هیبریدی را می توان ویژگی های اصلی نمایشگاه امسال دانست و مانند اغلب نمایشگاه ها نیز پدیده vaporware ها نیز خودنمایی خواهد کرد. (ویپور ور ها در واقع محصولات سخت افزاری و نرم افزاری هستند که به صورت نمونه اولین در نمایشگاه نشان داده می شوند، اما هرگز صورت واقعی در بازار در آینده پیدا نمی کنند و بدلایل متعدد ساخته نمی شوند).
 
سامسونگ
بزرگترین سازنده گوشی دنیا امسال چه چیزی برای عرضه خواهد داشت؟ شاعیات تعدادگوشی ها را زیاد اعلام کرده اما دو محصول بیشتر از بقیه احتمال عرضه شان زیاد خواهد بود.
گلکسی نوت 8 اینچی مهمترین آن خواهد بود. ماه مارس وارد بازار می شود و 16 گیگ حافظه داخلی/ 2 گیگ رم/ رزولوشن 1280 در 800/ پردازنده 8 هسته ای / قلم S و قیمت آن مانند نکسوس 8 ایسوس خواهد بود.
گلکسی نوت هیبریدی یا گلکسی نوت 3 با صفحه 6.3 اینچی / پردازنده 8 هسته ای Exynos 5 دیگر سیستم سامسونگ در نمایشگاه است که در معرض دید عموم قرار می گیرد.
 
 
ال جی
اوپتیموس جی پرو با صفحه 5.5 اینچی / 1080 / full HD IPS/ پردازنده 1.7 گیگاهرتزی snapdragon 600 / دوآل رکورد ویدئویی هم دوربین جلو و هم عقب در یک زمان/ ضبط 360 درجه پانوراما ؛ محصول جدید ال جی در نمایشگاه MWC 2013 است.
سری F5 و F7 ال جی نیز با قابیلت LTE در تلفن های رنج پایین به نمایش گذاشته خواهند شد.
سری L‌ نیز توسط کمپانی ال جی به نمایش در می آیند.
 
 
اچ تی سی
اچ تی سی وان چند روز قبل در نیویورک معرفی شد و اچ تی سی در بارسلونا آنرا در معرض دید عموم می گذارد.
چهار هسته ای / اسکرین 4.7 اینچی/ 1080 که به آن اولتراپیکسل می گویند.
 
 
 
هوآوی
امسال هوآوی چینی در بارسلونا ظریف ترشده و نمونه ضد آب گوشی هوشمند خود را نشان می دهد.
مشخصات فنی Ascend Mate شامل : گوشی ضد آب هواوی در نمایشگاه 2013 MWC به نمایش گذاشته می شود. 4.5 اینچ اسکرین/ پردازنده 1.8 گیگاهرتز/ دو گیگ رم/ پنل اچ دی/ باطری mAh است.
 
 
 
سونی
اما سونی؛ سونی مدل های اکسپریا زد و زد ال را در ces معرفی کرد. گفته می شود سونی فبلت مخصوص گیم خود را نمایش خواهد داد که 6.6 اینچی است.
سال گذشته در MWC 2012 فایرفاکس موزیلا سیستم عامل جدید خود روی گوشی های موبایل را نمایش داد و امسال قرار است ZTEmozilla به عرضه نمایش در آید.
نوکیا نیز قرار است گوشی های ویندوز فون خود را نمایش دهد.
بهرحال امسال هم سال آندرویدی ها حرفهای زیادی برای گفتن در MWC 2013 خواهند داشت.
 
برچسب ها: موبایل ، تبلت ، وبگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار