جوانان شمال شرق تهران به میهمانی لاله ها می روند

شهردار منطقه 4 تهران از برگزاری هفتمین اردوی زیارتی راهیان نور برای بیش از 450 نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خبر داد.

حسن کریمیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بابیان اینکه هدف از برگزاری این اردوهای زیارتی آشنایی بیشتر خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با فرهنگ دفاع مقدس و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان است افزود: در این اردوی زیارتی که با همکاری باغ موزه ی دفاع مقدس و اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران می شود، بیش از 450 نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

شهردار منطقه 4 ادامه داد: علاوه بر زیارت تربت پاک جبهه های نبرد توسط خانواده های معظم شهدا برنامه های ویژه ای برای آنها در نظر گرفته شده است.

کریمیان تصریح کرد: در این اردو زائران از مناطق جنگی دوکوهه، خرمشهر، هویزه، شهید درویشی بازدید می کنند.

وی بیان کرد: تا کنون 6 کاروان زیارتی راهیان نور با حضور بیش از 3 هزار و 500 نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین شهروندان مشتاق به بازدید از جبهه های غرب و جنوب کشور اعزام شدند.

کریمیان خاطر نشان کرد: مدت زمانی برگزاری این اردوی زیارتی 4 روز در نظر گرفته شده است و از 10 اسفند آغاز و 16 اسفند به پایان می رسد./ل

برچسب ها: جوانان ، میهمانی ، لاله ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار