درخشان: حسن زاده باز هم ما را محروم کرد/ بچه خوب و حرف گوش کنی هستم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: نمی‌دانم چرا حسن زاده حساسیت خاصی روی گیلانی‌ها دارد و تماشاگران ما را محروم مي کند؟

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مقابل صبای قم میزبان هستیم اما این میزبانی خیلی به ما کمک نمی‌کند چون تماشاگران ما محروم هستند. نمی‌دانم چرا مدام تماشاگران ما را محروم می‌کنند. واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم و چرا اینقدر مظلوم هستیم که مدام تماشاگران ما را محروم می‌کنند. شاید اگر آقای حسن زاده بچه این منطقه نبود، داماش اینقدر محروم نمی‌‌شد.
 
سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان اظهار داشت: به نظر من حسن زاده حساسیت خاصی روی گیلانی‌‌‌‌ها دارد و این مساله باعث می‌شود که از هدفمان دور شویم چون تماشاگران به ما کمک می‌کنند. همین مشکلات در انزلی بود اما انگار نه انگار که آقاي حسن زاده آنجا بوده و الفاظ انزلی چی‌ها را فراموش کرده و فقط حرفهای گیلانی‌ها یادش مانده است.

وی در مورد مشکلاتی که با امیر عابدینی در هفته‌های گذشته داشت گفت: من و عابدینی مشکلی نداشتیم، البته عابدینی گفته بود که درخشان حرف گوش نمی‌کند اما من بچه خوبی هستم و حرف گوش می‌کنم. من حرفهای خوب را گوش می‌کنم اما در نهایت خودم تصمیم می‌گیرم. بین من و عابدینی مشکلی نبوده و نیست و به کارم در داماش ادامه می‌دهم.

درخشان در مورد شرایط تیمش در آستانه بازی با صبا گفت: وضعیت ما نسبت به هفته گذشته بهتر شده چون در هفته‌های قبل به دلیل مشکلات مالی بچه‌های ما شرایط روحی خوبی نداشتند اما مقداری از مطالبات بچه‌ها پرداخت شد و شرایط بهتری داریم. در حال حاضر وضعیت خیلی خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم با قدرت بازی کنیم و 3 امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم.

سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: صبای قم تیم خوبی است. آنها یک تیم جوان و دونده دارند و با توجه به اینکه بازی قبلی‌‌اش را باخته در این بازی انگیزه‌ بالایی برای کسب نتیجه دارند.
شکست در بازیهای قبلی چیزی از ارزشهای صبا کم نمی‌کند و تیم توانمندی است اما اميدوارم بتوانیم مقابل آنها امتیاز بگیریم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار