در طرح ساماندهی مشاغل مزاحم؛

تکلیف کارخانه روغن نباتی قو روشن می شود

مدیر کل حریم تهران خبر از طرح شناسایی صنایع مزاحم و آلاینده و انتقال آن به خارج از تهران را می دهد غافل از آن که طرح هایی هست که سالها شناسایی شدند ولی هنوز رسیدگی نشده است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شناسایی صنایع و مشاغل مزاحم و انتقال کارخانه های آلاینده به خارج از شهر تهران مدتهاست که در دستور کار قرار گرفته اما در این میان هستند کارخانه هایی که هنوز به فعالیت خود ادامه می دهند. چندی پیش در خبرها آمد که کارخانه روغن نباتی قو باید از تهران برود اما سالها از این خبر گذشت و این کارخانه باز هم به فعالیت خود ادامه می دهد. در این میان گله گذاری مردم از بوی بد این کارخانه و ایجاد مزاحمت برای آن ها هنوز وجود دارد.

مدیر کل حریم تهران نیز در این بین خبر از طرح شناسایی صنایع مزاحم و آلاینده و انتقال آن به خارج از تهران را می دهد غافل از آن که طرح هایی هست که سالها شناسایی شدند ولی هنوز رسیدگی نشده است.
صباح الدین متقی، مدیر کل حریم تهران افزود: براساس طرح ساماندهی مشاغل مزاحم شهر تهران به صورت غیرمتمرکز از مدتی قبل آغاز شده که نمونه ای از آن انتقال صنایع مزاحم به شهرک های صنعتی نظیر شهرک خاوران می توان اشاره کرد.

وی ادامه داد: این طرح که براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران تهیه شده تا پایان سال آماده شده و از ابتدای سال آینده شاهد استفاده از پتانسیل های حرایم تهران برای جمع آوری ، انتقال، ساماندهی مشاغل مزاحم از سطح شهر تهران به صورت متمرکز و قانون مند هستیم.

سید صباح الدین متقی خاطر نشان کرد: از دغدغه های زندگی شهری صنایع و مشاغل مزاحم است که به صورت تدریجی به صورت شهرک های صنعتی واقع در حریم انتقال یافته است که در آینده ساماندهی خواهند شد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار