در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام شد

باهنر، متکی، آل‌اسحاق؛ سه ضلع مثلث انتخاباتی پیروان/مجموعه اصولگرایی می‌طلبد 1+2 به پیروان بپیوندد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه تصمیم نهایی جبهه پیروان مبنی بر معرفی باهنر، متکی و آل اسحاق به عنوان کاندیداهای جبهه پیروان اتخاذ شد، این تصمیم با توافق دوطرفه بین کاندیداها و پیروان صورت گرفته است.

سید کمال سجادی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان گفت: در این جلسه تصمیم نهایی مبنی بر معرفی محمدرضا باهنر، منوچهر متکی و یحیی آل اسحاق به عنوان کاندیداهای جبهه پیروان اتخاذ شد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه باهنر و متکی در این جلسه حضور داشتند، گفت: آل اسحاق در این جلسه غایب بود اما بادامچیان و حبیبی به نمایندگی از وی حضور داشتند.

وی درباره این نکته که باهنر در آخرین نشست خبری خود اعلام کرده بود توافق دوطرفه بین او و حامیان کاندیداتوری اش وجود ندارد، گفت: در جلسه امروز بین اعضای جبهه پیروان و سه کاندیدای مطرح شده توافق دو طرفه صورت گرفته است.

سجادی در پاسخ به این سوال که آیا این سه کاندیدا به ائتلاف 1+2 می پیوندند؟ گفت: ائتلاف 1+2 بخشی از ظرفیت اصولگرایی هستند و ضرورت دارد تجمیع بین اصولگرایان به وجود آید تا از همه ظرفیت های اصولگرایی بهره بگیریم.

وی دراین باره تاکید کرد: به نظر می رسد مجموعه اصولگرایی می طلبد ائتلاف 1+2 به کاندیداهای پیروان بپیوندد تا از بین 7 الی 8 نفر یک کاندیدای اصلح به جامعه اصولگرایی معرفی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: باهنر ، متکی ، آل اسحاق ، پیروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ایزاندوست
۲۲:۱۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
یحیی آل اسحاق کیست لطفآ بیشتر توضیح دهید....یک کپی از شناسنامه اش را .....
آخرین اخبار