دربندسر در آستانه تجهیز اسنو پارک:

فضایی انحصاری برای لذت از اسکی

اسنو پارک ها فضایی منحصر برای پرش و حرکات نمایشی هستند که به تازگی پیست اسکی دربندسر نیز در آستانه تجهیز به یک اسنو پارک است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اسنوپارک ها در ورزش اسکی به محل هایی اتلاق می شود که به صورت انحصاری فضایی مطلوب برای انجام حرکات نمایشی و پرشی ایجاد می کنند.
 
از سال 1387 که در پیست بین المللی شمشک اولین اسنوپارک تأسیس شد تا به امروز سال ها می گذرد و احداث و بهره برداری از این اسنوپارک جدید نوید بخش روزهای خوبی در توسعه همگانی ورزش اسکی است.
هیئت اسکی شمیرانات که امسال زمستان پرکاری را پشت سر گذاشته است در کنار برگزاری مسابقات اسکی نیم نگاهی نیز به توسعه و تجهیز پیست های اسکی زیر نظر خود داشت است.
 
از جمله این فعالیت ها افتتاح اولین اسنوپارک در پیست اسکی دربندسر در روز پنجشنبه 3 اسفند ماه می باشد.
این اسنوپارک در قسمت بالایی پیست مبتدی افتتاح می شود.
با احداث چنین فضاهایی، اسکی بازان به خصوص اسنوبردبازان می توانند در فضایی مناسب، استاندارد و تعریف شده و خاص برای خودشان به این رشته مورد علاقه خود بپردازند.
 
این اسنوپارک توسط هیئت اسکی شمیرانات و با همکاری هیئت مدیره تله سیژ پاپا و با حضور و همکاری جمعی از پیشکسوتان و حامیان مالی شمیرانات احداث می شود.
 
تعدد اسنوپارک ها در پیست های اسکی کشور باعث می شود تا ورزشکاران ضمن لذت بردن از ورزش حرفه ای اسکی فرصتی برای به نمایش گذاشتن توانمندی های خود داشته باشند و چه بسا همین اسنوپارک ها محلی برای کشف پدیده های اسکی باشند.
 
افتتاح و بهره برداری از اسنوپارک دربندسر در تاریخ 3 اسفند باعث می شود تا همه روزه ورزشکاران بتوانند از این فضاهای انحصاری استفاده کنند./مح
برچسب ها: دربندسر ، اسنوپارک ، اسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار