زنجان/

مقام اول آبزی پروری ازآن زنجان

در زمینه توسعه آبزی پروری شاهد رشد مطلوب در منطقه شهرستان طارم بودیم که استان زنجان موفق به کسب مقام اولی در سطح کشور شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان مدیر سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان درجلسه ستاد عمران روستایی ومهاجرت معکوس استان با اشاره به اجرای طرح‌های جهاد کشاورزی گفت: در اجرای طرح توسعه دامداریهای کوچک روستایی شاهد رشد۲ برابری تحقق هدف بودیم.

نهاوندی‌پورافزود: دراجرای طرح اشتغال خانگی در بخش کشاورزی ۲۴۱مورد طرح در این زمینه عملیاتی شده است وشاهد اجرای مابقی طرح‌ها در این راستا هستیم و ۱۵۰۰طرح نیز عقد قرارداد شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح آبیاری تحت فشار در زنجان ادامه داد: پیش بینی اجرای این طرح درامسال۱۰هزار هکتار بوده است که این هدف به دلیل عدم ابلاغ اعتبارات وعدم تخصیص اعتبارات در این بخش با رقم ۱۱درصدی محقق شده است.

مدیر سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان اجرای طرح زنبور داری را نیز در ادامه اجرای این طرح‌ها در استان مطلوب اعلام کرد وافزود: در این راستا ۱۰۰نفر تسهیلات زنبورداری اخذ کردند و۱۵۰مورد نیز تسهیلات پرداخت شده بود.

نهاوندی پور در زمینه توسعه آبزی پروری در استان زنجان گفت: دراین زمینه شاهد رشد مطلوب در منطقه شهرستان طارم بودیم که استان زنجان موفق به کسب مقام اولی در سطح کشور شده است.

وی با اشاره به افزایش انواع تجهیزات وماشین آلات کشاورزی با پیش بینی افزایش ۴۰۰ماشین آلات در استان خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز دارایی رشد ۲برابری با عنوان مقام دومی در سطح کشور در راستای تجهیز وتوسعه مکانیزاسیون را شاهد بودیم./س

برچسب ها: آبزی ، پرور ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.