مدیرکل زندان‌های استان اصفهان خبر داد

آزادی 3 هزار و 305 نفر زندانی توسط ستاد دیه استان اصفهان

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: از سال 79 تاکنون ستاد دیه استان اصفهان توانسته 3 هزار و 305 نفر زندانی را از زندان آزاد کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، رمضان امیری صبح امروز در همایش تجلیل از نیکوکاران و دست‌اندرکاران کمک به آزادی زندانیان نیازمند اظهار کرد: مجموعه ستاد دیه استان از زمان آغاز فعالیت خود از سال 79 تاکنون نزدیک به 3 هزار و 305 نفر زندانی را آزاد کرده است.

وی افزود: به مناسبت ولادت امام حسن عسگری(ع) مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان با همکاری هیئت مدیره ستاد دیه با فراهم کردن 100 میلیون تومان، 17 نفر از زندانیان را آزاد می‌کنند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان تصریح کرد: هنوز 381 نفر زندانی در زندان‌های اصفهان به دلیل حوادث کارگاهی، تصادف، محکومیت مالی، چک و سفته در زندان‌ها به سر می‌برند که 22 میلیارد تومان برای آزادی آنها پول لازم است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 705 نفر با مبلغ 3 میلیارد و 200 میلیون تومان از زندان آزاد شدند، ادامه داد: امسال30 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان لازم داشتیم، اما با گذشت شاکیان این  مبلغ به 3 میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.

امیری گفت: درصدد هستیم که با شاکیان 381 نفر زندانی دیگر صحبت کنیم که در صورت رضایت با مبلغ کمتری بتوانیم آنها را از زندان آزاد کنیم.

وی افزود: خیریه امام موسی کاظم(ع) با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان به کمک آزادی زندانیان شتافتند که در همین راستا علاوه بر آزادی 203 نفر با پرداخت 650 میلیون تومان برای افراد بدهکار، رد مال و چک، بخشی از ساخت تأسیسات زندان را نیز این خیریه انجام داده است.
برچسب ها: آزادی ، زندانی ، دیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.