به مناسبت ایام نوروز ؛

چیدمان 3 تا 5 سفره هفت سین در مناطق 22 گانه

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از چیدمان سه تا پنج سفره هفت سین در هر یک از مناطق 22 گانه شهر تهران خبر داد.

شوشتری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ما در طرح استقبال از نوروز مانند هر سال بحث مربوط به رنگ ها یکی از وظایف معاونت شهری شهرداری تهران است را در دستور کار خود قرار دادیم .

وي افزود: به همین منظور نوع رنگ ها برای جداول، نرده و اقسام مبلمان شهری که نیاز به نقاشی دارند، توسط معاونت خدمات شهری ابلاغ شد که نظارت آن بر عهده سازمان زیباسازی است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران اضافه كرد: در مناطق مختلف نیز در حال حاضر بر روی اجرای آب نماها به تعداد پنج تا 10 آب نما متغییر در هر منطقه کار می شود، همچنین 40 نقاشی در دستور کار است که بخشی از نقاشی ها به مناطق جنوب شهر تهران تعلق دارد.

وي ياد اور شد: در اقدامات سازمان زیباسازی به مناسبت ایام نوروز نیز نورپردازی اتوبان آزادگان، و روشنایی نورپردازی خیابان ولیعصر و خیابان میدان آزادی تا میدان انقلاب و خیابان انقلاب را خواهیم داشت و در هر منطقه نیز چیدمان حداقل سه تا پنج سفره هفت سین را خواهیم داشت تا مردم بتوانند استفاده کنند و در این میان میدان امام حسین نیز علاوه بر چیدمان سفره هفت سین بزرگ مراسم سال تحویل را نیز شاهد خواهد بود.

این مقام مسئول شهرداری در خصوص احجام ساخته شده به مناسبت استقبال نوروز تصریح کرد: 67 آثار حجمی به مناسبت نوروز و 57 المان مذهبی نیز حاضر و به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین چند فراخوان نیز در خصوص بهترین جملات نوروزی از سوی شهروندان ارائه و جشنواره محیطی را در پارک لاله خواهیم داشت./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار