سنندج/

حوزه سواركاری ظرفیت بسیاری خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است

رییس فدراسیون سواركاری گفت: سرمایه گذاری در حوزه سواركاری به دلیل هیجان و جذابیت آن می تواند به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی كشور كمك كند.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگار  سنندج، حیدری  در جلسه مجمع انتخاباتی هیات سواركاری كردستان در سنندج،گفت: در گذشته به سرمایه گذاری بخش خصوصی در این حوزه توجهی نشده است و از این رو حوزه سواركاری در كشور ما توسعه نیافته است.
وی اسب داری را یكی از صنعت های بزرگ در كشورهای اروپایی دانست و گفت: در كشور ما نیز ظرفیت برای رونق و توسعه این صنعت وجود دارد كه دولت باید از آن حمایت كرد. حیدری با اشاره به اینكه اسب دوانی كاركرد تفریحی، درمانی و اقتصادی دارد، گفت: در صورت حمایت دولت می توانیم یكی از قطب های اصلی ورزش سواركاری در دنیا باشیم.حیدری در ادامه به افزایش تعداد اعزام ورزشكاران به مسابقات خارج از كشور اشاره كرد و گفت: امسال هفت اعزام خارج از كشور داشتیم كه در هشت سال گذشته بی نظیر بوده است.وی یكی از مشكلات و موانع بر سر راه اعزام های خارج از كشور را عدم امكان خروج اسب از كشور دانست و گفت: با مكاتبات و پیگیری های فدراسیون با سازمان دامپزشكی این مشكل در حال برطرف شدن است. /س

برچسب ها: اسب ، حمایت ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.