زنان شاغل کمين مردان شيطان صفت ؛

جنايت‌هاي پنهان آبميوه‌هاي مسموم+عكس

گروهي به تازگي با روشي به نام آبميوه هاي مسموم ،موجب بيهوشي زنان و کاسبان پايتخت مي‌شوند و به دنبال آن هدف پليد خود به اجرا در مي‌آورند.


رييس 156 افسريه در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در تشريح خبر فوق گفت:چند روز گذشته افرادي به کلانتري مراجعه کردند و اظهار داشتند که فردي صبح زود به عنوان مشتري به مغازه وارد شد،که قصد خريد داشت و با تعارف کردن آبميوه به فروشنده در حالي که آبميوه از قبل آغشته به ماده بيهوشي کننده بوده، فروشنده را بيهوش کرده و مغازه را خالي مي کند.
سرگرد عبدالوهاب حسنوند در ادامه اظهار داشت: اين موضوع بلافاصله در اختيار عوامل تخصص اين کلانتري قرار گرفت، پس از يکسري اقدامات اطلاعاتي  ماموران موفق شدند متهم را به نام "محمد‌امين" شناسايي و رديابي کنند.
اين مقام مسؤل انتظامي در اين رابطه افزود: ماموران پس از رديابي متوجه شدند که متهم در ساعت 8صبح روز جاري در آدرس خيابان افسريه 15 متري چهارم خيابان 25 مراجعه براي دادان وجهي به شخصي مراجعه خواهد کرد.
وي در پايان خاطر نشان کرد : عوامل اين کلانتري در 2 اکيپ مجزا توانستند در يک اقدام ضربتي به محض رويت متهم او را دستگير و به کلانتري انتقال دهند.
لازم به ذکر است که متهم در بازجويي اوليه اعتراف به سرقت ده ها مغازه و خودرو به همين روش نموده بود.
 *مرد شيطان صفت و زن بي گناه
سر کلانتر نهم پايتخت در گفتگو با خبر نگار اجتماعي باشگاه خبر نگاران گفت:  خانمي به نام اکرم 32 ساله ساعت 6 روز گذشته به کلانتري 172عبدالعظيم مراجعه کرد و ازعان داشت ؛ براي رفتن به خانه مثل هر شب سوار ميني بوس شده و در ميان راه راننده با زباني چرب با وي در حالي که تمامي مسافران پياده شده بودند با زباني گرم شروع به صحبت کرد .
سرهنگ عبدالرضا مهابادي در ادامه اظهار داشت: پس کمي صحبت بيشتر راننده به بهانه اي که گلويي تازه کند ايستاد و 2آبميوه از مغازه خريد.
اين مقام مسؤل انتظامي درافزود: پس از اينکه آبميوه را خورديم متوجه شدم که در حال انحراف مسير هستيم ولي ديگر تواني براي فرياد کشيدن هم نداشتم،به هوش که آمدم فهميدم که در وسط بياباني رها شدم و کيف وسايلم  ربوده شده.
وي در پايان خاطر نشان کرد: عوامل اطلاعات بلافاصله اقدامات گسترده خود را آغاز نموده و توانستند اين متهم شيطان صفت را در مخفيگاه خود دستگير و به کلانتري انتقال دهند.
لازم به ذکر است که متهم با ديدن قرباني خود لب به اعتراف گشود و به چندين فقره ارتکاب جرم به همين روش اعتراف کرد./ف
برچسب ها: آبمیوه ، بیهوش ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار