حضور به موقع گشت انتظامي، 2 مأمورنما را ناکام گذاشت

با حضور به موقع واحد گشت کلانتري شهيد قدوسي ورامين شرق تهران ، دو سارق مأمورنما كه قصد زورگيري از شهروندان را داشتند ، حين فرار از دست ماموران دستگير شدند.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پايگاه اطلاع رساني پليس ، سرهنگ فلاحي فرمانده انتظامي شهرستان ورامين از دستگيري 2 مامورنما در محدوده خيرآباد خبر داد و گفت: 2 نفر از شهروندان به ماموران گشت انتظامي کلانتري شهيد قدوسي مراجعه و اعلام کردند ، دقايقي قبل ، سرنشينان يکدستگاه خودرو پرايد با معرفي خود تحت عنوان مامورنظامي قصد سوار کردن ما را داشتند ، که به محض رويت واحد گشت از محل متواري شدند .
وي اضافه کرد: با توجه به اظهارات شاکيان ، مأموران دريافتند که متهمان مامورنما بوده و با جعل عنوان از شهروندان اخاذي و زورگيري مي کنند . 
فلاحي تصريح کرد: بر همين اساس مشخصات ارائه شده از سوي مالباختگان ثبت و پليس اقدام به گشتزني در خيابان هاي اطراف کرد که در نهايت موفق شد خودرو مذکور را مشاهده و متهمان را دستگيرکند.
اين مقام انتظامي در ادامه ضمن اشاره به اجراي طرح امنيت محله محور از نتيجه اقدامات اين طرح و همچنين جزئيات اجراي آن سخن گفت. 
سرهنگ فلاحي بيان داشت : در اجراي اين طرح 2 روزه ، 13 سارق و 2 توزيع کننده موادمخدر دستگير و 2 دستگاه وسيله نقليه سرقتي و مقاديري موادمخدر کشف شد./ف
برچسب ها: گشت ، انتظامی ، مأمورنما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار