تمرين دوشنبه 30 بهمن تيم فوتبال استقلال؛

تمرين استقلال با حضور کارگران/محدودیت جا در کمپ برای هواداران و خبرنگاران

تمرین استقلال در کمپ مرحوم ناصر حجازی در حال برگزاري است و کارگران مانند هفته گذشته مشغول کار در این کمپ هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، تمرین استقلال از ساعت 15 امروز آغاز شده و هم اکنون نیز در حال برگزاری است و با توجه به اینکه هواي آفتابی در کمپ حجازی حاکم است هواداران از این تمرین استقبال کردند و بیش از 100 طرفداران در آنجا حضور دارند و کارگران نیز در حال کار کردن هستند.

بر اساس اين گزارش، این تمرین زیر نظر قلعه نوعی انجام می شود و بازیکنان بعد از دویدن دور زمین و حرکات کششی هم اکنون سانتر از جناحین را انجام می دهند و به حرکات تکنیکی و تاکتیکی می پردازند.

بنابر اين گزارش، در تمرین امروز 4 بازیکن امید استقلال نیز همراه این تیم حضور دارند.

یکی از موارد عجیب تمرین امروز این است که سکوهای کمپ هنوز به طور کامل آماده نیست و در این بین مسئولین کمپ، هواداران را مجبور می کنند در این سکوها مستقر شوند و این در حالی است که این کار خطرات زیادی برای آنها دارند البته خبرنگاران نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اين گزارش حاکي است، این سخت گیری ها در حالی انجام می شود که نزدیک به 30 نفر در کنار زمین حضور دارند که به نظر مي رسد نورچشمی بوده و معلوم نیست که چه کساني هستند و چکاره اند.

گفتني است، در طی تمرین رحمتی با مربی دروازه بان های استقلال شوخی می کرد و این تمرین غایب نداشت و همه حضور داشتند البته دقایقی پیش برای عمران زاده مصدومیت جزئی رخ داد که به خیر گذشت.

هواداران که در کمپ هستند به تشويق قلعه نوعی و مجیدی پرداختند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار