قم/

مشخص شدن ترکيب تيم اعزامي هيئت قم به پينگ پنگ معلولان کشور

ترکيب تيم اعزامي پينگ پنگ معلولان قم براي اعزام به رقابت‌هاي قهرماني کشور مشخص شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش وجوانان استان قم، بر اساس برنامه ريزي انجام شده در فدراسيون جانبازان و معلولين، مسابقات تنيس روي ميز جانبازان و معلولين با حضور نمايندگان 13 استان برگزار مي‌شود و تيم قم با پنج ورزشکار و يک مربي و يک سرپرست راهي اين رقابت‌ها شده است.
مسابقات به صورت متمرکز در دو کلاس نشسته و ايستاده به انجام مي رسد در حالي که نتايج هر کلاس به صورت جداگانه اعلام خواهد شد و در پايان نيز نتايج کلي براي معرفي تيم ها و نفرات برتر بر اساس امتيازات تيمي و انفرادي محاسبه مي‌شود.
اين دوره از مسابقات در مجموعه فرهنگي، تفريحي ايثار واقع در منطقه کردان کرج برگزار خواهد شد و تيم قم نيز امروز راهي اين مسابقات مي شود و تيم قم با ترکيب برات‌علي فاتحي، علي يزدي، محسن صفري، صادق ناظمي و هوشنگ بهلولي به مربيگري حسن امام‌قلي و سرپرستي حسن عارف به مصاف حريفان مي‌رود.
وي ابراز داشت: اين رقابت‌ها روزهاي دوم و سوم اسفندماه با حضور نمايندگان استان‌هاي البرز، زنجان، کهگيلويه و بويراحمد، خوزستان، کرمان، آذربايجان شرقي، گلستان، اصفهان، تهران، خراسان رضوي، قم، يزد و فارس به انجام خواهد رسيد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.