آیت‌الله علوی‌گرگانی كشتار شيعيان پاكستان را محكوم كرد

ملت شریف عراق و پاکستان با حفظ وحدت نقشه‌های استکبار را نقش بر آب کنند

آیت‌الله علوی‌گرگانی با صدور در بیانیه‌ای ضمن محکومیت کشتار شیعیان عراق و پاکستان، تاکید کرد: ملت‌های مسلمان مخصوصا ملت شریف عراق و پاکستان با حفظ وحدت، نقشه‌های استکبار را نقش بر آب کنند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران؛  آیت‌الله علوی‌گرگانی در بیانیه‌ای، با محکومیت کشتار شیعیان عراق و پاکستان، تاکید کردند: ملت‌های مسلمان مخصوصا ملت شریف عراق و پاکستان با حفظ وحدت، نقشه‌های استکبار را نقش بر آب کنند.

متن بیانیه به شرح است:

بسمه‌تعالی

قال‌الله تعالی « وَمَا تَنْقِمُ مِنَّا إِلاَّ أَنْ آمَنَّا بِآیَاتِ رَبِّنَا لَمَّا جَاءَتْنَا رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَیْنَا صَبْرا وَتَوَفَّنَا مُسْلِمِینَ »

خبر جنایت فتنه‌جویان به ظاهر مذهبی که در راستای نقشه‌های شوم استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل حرکت می‌کنند موجب تاسف و تاثر شدید اینجانب شد.

جنایت اخیر وهابیون در کویته پاکستان و عراق مظلوم که موجب به خاک و خون کشیده شدن صدها نفر از شیعیان مظلوم و غیر آنها در این دو کشور شد، همچون جنایات قبلی آنها در کشورهای اسلامی حکایت از خوی بی‌رحمی و نداشتن محبت در درون این افراد است.

اینجانب این عمل تروریستی  را به شدت محکوم کرده و در درجه اول به محضر امام‌عصر‌(عج) و بعد به ملت مظلوم پاکستان و عراق و بازماندگان این شهیدان تسلیت گفته و توصیه اکید می‌کنم که ملت‌های مسلمان در کشورهای مختلف اسلامی مخصوصا ملت شریف عراق و پاکستان فریب این توطئه‌ها را نخورند و با حفظ وحدت خود، نقشه‌های آنها را نقش بر آب کنند؛ چرا که استکبار جهانی در صدد ایجاد جنگ فرقه‌ای میان مسلمانان است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار