اصفهان/

درخواست از باشگاه فولاد ماهان برای تیمداری در رشته وزنه برداری

رئیس هیات وزنه برداری استان اصفهان با ارسال نامه ای از باشگاه فولاد ماهان از برای حمایت از وزنه برداران اصفهانی در فصل آینده، طلب همکاری کرد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان و بر اساس گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان اصفهان، چند ماه قبل که هیات وزنه برداری استان اصفهان پس از مذاکرات پیاپی با باشگاههای اصفهانی موفق به جلب نظر باشگاه فولاد ماهان برای حمایت از وزنه برداران اصفهانی در لیگ برتر جوانان شد.

اما تعویقهای مکرر این رقابتها به تغییر عقیده مسئولان این باشگاه منجر شد. باشگاه فولاد ماهان تیمداری در وزنه برداری را منوط به قبول یک شرط دانست و آن هم کسب عنوان قهرمانی بود که با نپذیرفتن این شرط بحث تیم داری ماهان در لیگ جوانان منتفی شد.

اما لیگ برتر بزرگسالان در حالی هفته پیش پایان یافت که دو تیم ملی حفاری و مناطق نفت خیز جنوب با وزنه برداران اصفهانی موفق به کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر و کسب جواز حضور در جام باشگاههای آسیا شدند.

شاهرخ عقیلی خواه، امیر عبدالعظیمی، رسول تقیان، مسعود چترایی، سهراب مرادی، حامد حبیب الهی، احمدرضا وادی، محمد خدادادی، کیوان مرادی، علی اصغر غفوری، رسول نادری، ایوب مرادی و داوود بکرایی اصفهانی های دو تیم جنوبی بودند که بر سکوی اول و دوم لیگ ایستادند. این تعداد اصفهانی در لیگ برتر وزنه برداری و همچنین اعلام آمادگی رشید شریفی قهرمان آسیا و نفر ششم المپیک پکن و امیرحسین ناظم الرعایا قهرمان فوق سنگین جوانان کشور هیات وزنه برداری را بر آن داشت تا برای متقاعد کردن مسئولان باشگاه فولاد ماهان بار دیگر رایزنی های خود را برای فصل بعد آغاز کند/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.