استعفاي مدير تيمهاي ملي پينگ پنگ و دردسرهاي تازه فدراسيون!

با استعفاي مدير تيمهاي ملي تنيس روي ميز در اعتراض به حکم افشين نوروزي، فدراسيون دوباره صاحب دردسرهاي تازه اي شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ گويا دردسرهاي فدراسيون تنيس روي ميز تمامي ندارد و هر روز با يک اتفاق جديد پينگ پنگ بازان دچار حاشيه مي‌شوند.

بعد از رأي ناعادلانه و کاملاً جبهه گيرانه کميته استيناف در حالي که دهان بسياري از شنيدن اين حکم سخت گيرانه بازمانده بود، مهرداد بابادويوند، کارشناس خبره فدراسيون تنيس روي ميز، عضو هيئت رئيسه فدراسيون و مدير تيمهاي ملي از سمت خود استعفا داد تا رسماً اعتراض خود را به اين حکم اعلام کند و مي‌توان گفت اولين کسي بود که نشان داد در مقابل زور خواهد ايستاد.

باباديوند سه ماه پيش نيز استعفاي خود را تقديم محمد زارع‌پور کرده بود اما به خاطر مخالفت آقاي رئيس با استعفايش، راضي شد تا دوباره به سرکار خود برگردد اين بار موضوع جدي است و باباديوند به قدري اين رأي را ناعادلانه مي‌داند که تصميم گرفته از تمام سمت‌هاي خود استعفا دهد و براساس شنيده‌ها ديگر هم قصد ندارد به فدراسيون بازگردد.

براساس شنيده‌ها طبق حکم جلسه استيناف در حالي که به ظاهر و در چشم عوام محروميت افشين نوروزي از يک سال به سه ماه کاهش پيدا کرد اما با همين چند ماه محروميت نيز ملي پوش المپيکي تنيس روي ميز کشورمان هم از تيم ملي جا ماند و هم به رقابتهاي ليگ که فقط سه هفته از آن باقي مانده بود، نرسيد./مح

برچسب ها: فدراسیون ، ملی ، تنیس ، صاحب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار