قم/

توقف صباي قم برابر نفت اهواز در ليگ برتر اميد

تيم فوتبال اميد صباي قم در ديداري خانگي از رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور در مصاف برابر تيم فوتبال اميد نفت اهواز متوقف شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، ديدارهاي هفته پاياني از دور رفت مسابقات ليگ برتر فوتبال اميد باشگاه‌هاي کشور در شهر‌هاي مختلف کشورمان برگزار شد و طي آن تيم فوتبال اميد صباي قم در ديداري خانگي به مصاف يکي از نمايندگان فوتبال استان خوزستان رفت که به تکرار تساوي‌هاي اين تيم در ديدارهاي خانگي اين فصل منجر شد.
در حالي که خوزستان در ليگ برتر فوتبال رده سني اميد باشگاه‌هاي کشور دو نماينده دارد و اين تيم‌ها به ترتيب فولاد خوزستان و نفت اهواز هستند، صباي قم قبل از اين در مقابل تيم فولاد خوزستان تن به شکست داده بود اما در جدال با نفت اهواز تيم دوم جدول به در پي کسب تساوي يک بر يک تنها به يک امتياز دست يافت.
بدين ترتيب در جدول 12 تيمي مسابقات ليگ برتر فوتبال اميد باشگاه‌هاي کشور، تيم اميد صباي قم نيم فصل نخست ليگ برتر اميد را با کسب 10 امتياز حاصل از يک پيروزي، هفت تساوي و سه باخت به پايان رسانده و در نهايت در جدول رده‌بندي در مکان نهم قرار گرفت، ضمن اينکه تيم فوتبال ملوان بندر انزلي در جدول رده بندي در صدر قرار گرفته است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.