قهرمانان مسابقات بدمینتون دهه فجر بانوان مشخص شدند

بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر، صبح امروز در سالن اختصاصی فدراسیون به پایان رسید و در بخش یک نفره "نسلیها ییگیت" از ترکیه و تیم دو نفره مالزی به مقام قهرمانی دست یافند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پیکار یک نفره که بین "نسلیهان" از ترکیه و "فبی آنگونی" از اندونزی برگزار شد، در پایان "نسلیهان ییگیت" توانست با نتیجه 2 بر صفر برابر حریف اندونزیایی به برتری دست یابد و مقام قهرمانی این دوره از رقابتهای یک نفره بانوان را به خود اختصاص دهد.

"فبی آنگونی" از اندونزی دوم شد و مقام سوم مشترک یک نفره بانوان را "سایلی راند" از هند و "ینی آسمارانی" از اندونزی بدست آوردند.

در پیکارهای فینال دو نفره نیز که بین تیمهای دونفره "نیکل گریدر" و "چارمین رید" از کانادا و "املیا آنسلی" و "فی چو سونگ" از مالزی برگزار شد، تیم دونفره مالزی با نتیجه 2 بر صفر برابر حریف کانادایی خود به برتری دست یافت.
 
تیم دو نفره کانادا "نیکل گریدر" و "چارمین رید" دوم شد و تیمهای دو نفره "نسلیهان ییگیت" و "ابرو یازگان" از ترکیه و "گابریلا استوا" و "استوا استفانی" از بلغارستان مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.
 
بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر با شرکت 19 تیم خارجی و تیم ملی کشورمان در روزهای 26 تا 29 بهمن ماه جاری و با جوایز 15 هزار دلاری در تهران برگزار شد.
 
مراسم اهداء مدال و جوایز این دوره از رقابتها بعد از ظهر امروز (یکشنبه 29 بهمن) با حضور جناب محمد عباسی وزیر محترم ورزش و جوانان و مسؤلان فدراسیون در محل برگزاری انجام می شود./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار