خوزستان/

ارائه 183 مقاله در نخستين همايش ملي جغرافيا و مخاطرات محيطي

دبير نخستين همايش ملي جغرافيا، مخاطرات محيطي و توسعه پايدار از ارائه 183 عنوان مقاله به‌صورت سخنراني و پوستر در اين همايش خبرداد و گفت: 16 مقاله به صورت سخنراني و 167 مقاله به صورت پوستر ارائه مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، دكتر رضا برنا با بيان اين مطلب اظهار‌داشت: اين همايش در محور‌هاي اصلي آمایش سرزمین و توسعه پایدار، مخاطرات محیطی و مدیریت بحران، مخاطرات انسانی و توسعه پایدار، مخاطرات طبیعی و توسعه پایدار،RS و GISو توسعه پایدار برگزار می‌شود.

 

وی افزود: همچنینRS و GISو مخاطرات محیطی، جغرافیای سیاسی و توسعه پایدار، صنایع و مخاطرات محیطی، مطالعات شهری و توسعه پایدار، گردشگری و توسعه پایدار، ژئومورفولوژی و توسعه پایدار، مطالعات روستایی و توسعه پایدار، آب‌وهوا و توسعه پایدار و صنایع و توسعه پایدار از دیگر محورهای این همایش است.

 

دبير نخستين همايش ملي جغرافيا، مخاطرات محيطي و توسعه پايدار با بيان اين‌كه حدود 300 مقاله به دبيرخانه اين همايش ارسال شده‌است، تصريح كرد: آخرين زمان ثبت‌نام براي شركت در اين همايش چهارشنبه(2 اسفندماه) است.

 

برنا يادآور شد: اين همايش چهارشنبه(9 اسفندماه) به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي اهواز در آمفي تئاتر شهيد بهشتي اين دانشگاه برگزار مي‌شود./س

 

 


برچسب ها: ارائه ، مقاله ، جغرافیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.