روستاآزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"بيانات رهبري"رسانه‌هاي بيگانه را از ادامه فعاليت عليه کشور نااميد کرد

رئيس دانشگاه صنعتي شريف گفت: بيانات رهبري در جمع مردم آذربايجان و ارسال نامه عذرخواهي و تشکر روساي قواي مقننه و قضاييه به رهبري، رسانه‌هاي بيگانه را از ادامه فعاليت عليه نظام نااميد ساخت.

"رضا روستاآزاد" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در جمع مردم "آذربايجان" خطاب به روساي قوا سه‌گانه اظهار داشت: تا کنون رهبري به اين صراحت در جمع مردم، خطاب به مسئولان کشوري تذکر نداده‌اند و اين نشان حزن و ناراحتي ايشان از وقايع اخير بوده است.

وي ابراز داشت: بيان اين جمله از رهبري مبني بر اينکه  "بنده فعلا نصيحت مي‌کنم" به دليل حساسيت بالاي انتخابات رياست‌جمهوري، بايد مورد توجه مسئولان قرار گيرد تا ديگر شاهد بروز چنين اتفاقاتي در آستانه انتخابات نباشيم.

رئيس دانشگاه صنعتي شريف با تاکيد بر اينکه ملت و مسئولان، پيام اخير رهبري را به خوبي دريافتند، تصريح کرد: اگر باز هم ميان افراد و شخصيت‌هاي سياسي اختلافي پيش آيد، "مقام معظم رهبري" با توجه به جايگاه و مسئوليتي که دارند قطعا برخورد جدي‌تري از خود نشان خواهند داد.

عضو شوراي مرکزي ايثارگران با اشاره به نقش رسانه‌هاي بيگانه بعد از اختلافات به وجود آمده ميان قواي مجريه و مقننه گفت: بيانات رهبري در جمع مردم آذربايجان و ارسال نامه عذرخواهي و تشکر روساي قواي مقننه و قضاييه به رهبري، رسانه‌هاي بيگانه را از ادامه فعاليت عليه نظام نااميد ساخت.

وي ادامه داد: با توجه به اينکه دشمن راهي جز ايجاد فتنه در نظام جمهوري اسلامي ايران ندارد، از هر عنصري براي پيشبرد اهدافشان عليه نظام استفاده مي‌کنند، لذا قطعا باز هم شاهد چنين عکس‌العمل‌هايي از سوي آنها خواهيم بود، در نتيجه بايد حواس خود را کاملا جمع کنيم.

"رئيس دانشگاه صنعتي شريف"در پايان با تاکيد بر لزوم حفظ وحدت ميان مسئولان خاطرنشان کرد: فصل‌الخطاب قرار دادن بيانات رهبري و اجراي قانون اساسي به عنوان مهم‌ترين اصول در کشور مي‌تواند در امر وحدت راهگشا باشد.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: روستاآزاد ، رهبر ، انقلاب ، قوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار