برای تلفن همراه سيمبين دستیار صوتی انتخاب کنید +دانلود

شما با استفاده از اين برنامه قادر خواهيد بود ميان‌برهاي صوتـي بسياري را تعيين کنيد و از آن‌ها براي دسترسي سريع و آسان به قسمت‌هاي مختلف موبايل استفاده کنيد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، امروزه تلاش زيادي صورت مي‌گيرد تا کاربران موبايل بتوانند استفاده راحت‌تري از دستگاه‌هاي تلفن همراه‌شان بکنند و همين‌طور به سرعت به خواسته‌هاي خود دسترسي داشته باشند و از اين رو نحوه تعامل با گوشي‌هاي موبايل هر روز دستخوش تغييرات فراواني مي‌شود.

براي مثال شما به وضوح، رشد استفاده و به کارگيري صفحات لمسي را در گوشي‌هاي همراه مي‌بينيد. اين تغييرات به همين‌جا ختم نمي‌شود و ما شاهد ارتقاء کيفي نحوه ارتباط کاربران با سيستم‌عامل موبايل هستيم که در اين ارتباط از صوت و نور همراه با فناوري‌هاي جديد کمک گرفته شده است.

براي نمونه شرکت‌هاي بزرگ توليدکننده موبايل سعي دارند کيفيت کنترل صوتي را در محصولات‌شان هر روز ارتقاء بخشند و يا از فناوري‌هاي جديد مانند صفحه‌نمايش‌هاي مجازي که با استفاده از تابش نور شکل مي‌گيرند استفاده کنند.

در ميان غول‌هاي تلفن‌همراه که سعي دارند در اين ميدان پيروز شوند، ضعيف‌ترها نيز سعي دارند با پشتوانه قوي نرم‌افزاري اين فاصله را جبران کنند.

در اين مطلب قصد داريم 2 نرم‌افزار کنترل صوتي را به شما معرفي کنيم که مخصوص سيستم‌عامل سيمبين، نسخه‌هاي s^3 ،Anna و Belle است و در اين زمينه کمک زيادي به شما مي‌کند. نام اولين نرم‌افزار MMMOOO Voice Shortcut است که توسط شرکت نرم‌افزاري بزرگي با همين نام يعني MMMOOO ساخته شده است.

اين نرم‌افزار به نوعي مشابه برنامه siri در سيستم‌عامل iOS را در سيمبين شبيه‌سازي مي‌کند و مي‌توان از آن به عنوان بهترين برنامه کنترل صوتي براي تلفن‌هاي‌همراه مبتني بر سيستم‌عامل سيمبين ياد کرد.

اين نرم‌افزار با کارکرد دقيق و سريع خود مي‌تواند خدمات فراواني نظير فراخواني برنامه‌ها، مرورگر و يا تماس و ارسال پيام به مخاطب مورد نظرتان را تنها با دستورات صوتي شما اجرا کند.

شما با استفاده از اين برنامه قادر خواهيد بود ميان‌برهاي صوتـي بسياري را تعيين کنيد و از آن‌ها براي دسترسي سريع و آسان به قسمت‌هاي مختلف موبايل استفاده کنيد.

ويژگي بارز اين نرم‌افزار در اين است که با صداي خود و هر زبان و آوايي که دوست داشتيد مي‌توانيد برنامه‌هاي مختلف موجود روي گوشي خود را فراخواني مي‌کنيد، زيرا اين اجازه را به شما مي‌دهد تا براي هر بخش صداي خود را ضبط کنيد و پس از تاييد با اجراي برنامه به صورت پس‌زمينه، از آن‌ها استفاده کنيد.

دومين نرم‌افزار با نام Voice Screen Shot که از همان شرکت MMMOOO است، کارکردي مشابه نرم‌افزار قبل و سريع‌تر از آن را دارد که بيشتر براي کنترل صفحه‌نمايش گوشي موبايل به کار مي‌رود.

حجم اين دو برنامه بسيار کم مي‌باشد و با اجراي هميشگي آن‌ها توان بسيار کمي از پردازنده و حجم کمي از حافظه را به خود اختصاص مي‌دهند.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار