قاتل بن لادن به دریوزگی افتاد!

این فرد همچنین در سازمان امور کهنه سربازان آمریکا به علت زخمهایی که در دوران خدمت خود برداشته اعلام معلولیت کرده است و با گذشته 9 ماه از درخواست وی هنوز هیچ تصمیمی درباره این پرونده گرفته نشده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اول ماه مه سال 2011 بود که باراک اوباما اعلام کرد اسامه بن لادن رهبر القاعده در حمله ای شبانه در مخفیگاهش در ابوت آباد پاکستان توسط شماری از نیروهای ویژه ارتش آمریکا کشته شده است.

این موضوع بازتاب های زیادی در رسانه ها و جوامع مختلف دنیا داشت و هنوز هم ابهامات زیادی درباره آن وجود دارد اما نکته جالب این است که فردی که گفته می شود در عملیات شبانه نیروهای ویژه نیروی دریایی آمریکا، بن لادن را کشت اکنون بازنشسته شده اما حقوق بازنشستگی نمی گیرد.

این فرد که بن لادن را با ضربات گلوله خود کشت در رسانه های آمریکا به نام "تیرانداز" معروف شده است. وی اکنون بازنشسته نیروی دریایی آمریکا است و با مشکلات شدید مالی روبرو است حقوق بازنشستگی وی پرداخت نمی شود برای یافتن کار دوباره با مشکل روبرو است و حتی بیمه درمانی نیست.

بر اساس اعلام رسانه های غربی، این فرد همچنین در سازمان امور کهنه سربازان آمریکا به علت زخمهایی که در دوران خدمت خود برداشته اعلام معلولیت کرده است و با گذشته 9 ماه از درخواست وی هنوز هیچ تصمیمی درباره این پرونده گرفته نشده است.

این فرد در سخنان خود اعلام کرده بود که زمانی که با هلیکوپتر در حال اعزام به محل عملیات بود نمی دانست که وی فردی است که قرار است اسامه بن لادن را بکشد. نقش اولیه وی در این عملیات رهبری تیم خارجی بود اما در نهایت وارد تیمی شد که از سقف وارد مخفیگاه بن لادن شدند.

اما اکنون این فرد به این علت که زودتر از 20 سال از خدمت بازنشسته شده است تاکنون حقوق بازنشستگی نگرفته و با مشکلات مالی زیادی روبرو است و قادر نیست هزینه های خود و خانواده اش را تامین کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار