در دیدار مبلغی با ابوترابی‌فرد و باهنر

گزارش دو سال فعالیت مرکز تحقیقات اسلامی مجلس به نواب رئیس بهارستان ارائه شد

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس با نواب رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گزارش دو سال فعالیت این مرکز را به هیئت رئیسه مجلس ارائه کرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري خانه ملت، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه)، حجت‌الاسلام احمد مبلغی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی با حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد و محمدرضا باهنر نواب رئیس مجلس در محل هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست که به مناسبت پایان دومین سال فعالیت مرکز تحقیقات اسلامی مجلس برگزار شد، مبلغی گزارشی از دو سال فعالیت این مرکز را به هیئت رئیسه مجلس ارائه کرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد برای توسعه و گسترش فعالیت‌های مرکز تحقیقات اسلامی، بودجه این مرکز افزایش یابد تا محققان و پژوهشگران بیشتری بتوانند به فعالیت علمی و مطالعاتی در مرکز تحقیقات اسلامی مجلس بپردازند.

مرکز تحقیقات اسلامی مجلس دو سال پیش در دوره مجلس هشتم شورای اسلامی به ریاست احمد مبلغی تأسیس شد؛ مهم‌ترین فعالیت این مرکز، تطبیق طرح‌ها و مصوبات مجلس با فقه شیعی و اسلامی است تا مصوبات مجلس کمتر از سوی شورای نگهبان اعاده شود.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: مجلس ، ابوترابی ، باهنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار