رئیس اداره ارشاد سرپل‌ذهاب:

آگاهی‌دهی نسبت به موادمخدر باید از دوران ابتدایی آغاز شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: برای شفاف‌سازی اذهان عمومی نسبت به موادمخدر، آموزش‌های لازم را باید از دوران ابتدایی آغاز کرد تا توطئه دشمنان را در آسیب‌زدن به جامعه خنثی کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، نمایشگاه عکس پیامدها و عوارض مصرف مواد مخدر با حضور مسئولان شهرستان سرپل‌ذهاب در کتابخانه عمومی این شهرستان برگزار شد.

نادر گهواره در آیین افتتاحیه این نمایشگاه  اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) در احادیث متعددی به استفاده برخی مردم از مواد افیونی اشاره فرموده‌اند و از این انسان‌ها دوری جسته‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل‌ذهاب نقش مدارس و دانشگاه‌ها را در این برهه از زمان حساس توصیف کرد و تصریح کرد: برای شفاف‌سازی اذهان عمومی، آموزش‌های لازم را باید از دوران ابتدایی آغاز کرد تا هم توطئه دشمنان را در آسیب‌زدن به جامعه خنثی کرد و هم شاهد نتایج روشن آن در سطح جامعه باشیم.

میرزامراد پیرو نیز در این مراسم با اشاره به درآمدهای نامشروع حاصل از فروش مواد مخدر برای سوداگران مرگ، تربیت دینی را در جلوگیری از هرگونه پلیدی مفید ارزیابی کرد.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: هرگونه خلاف در انسان‌ها را می‌توان در جاهایی مشاهده کرد که دستشان از خدا دور است و ما می‌توانیم با توسل به قرآن کریم و نهج‌البلاغه و آموزه‌های والای دینی، در پیشگیری از تخلفات، به‌ویژه موادمخدر بنیان‌های خانواده را مستحکم کرده و با تربیت صحیح دینی دنیا و آخرتمان را بیمه کنیم.

پیرو علم‌آموزی و اشتغال‌زایی را در جلوگیری از آلوده‌شدن به مواد افیونی موثر دانست و بیان داشت: اشتغال فقط به‌معنای پشت میزنشینی نیست، بلکه تولید و کار هم هست تا با کسب روزی حلال بتوان راه سعادت را در پیش گرفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.