فرماندار بهارستان؛

برگزار کننده واقعی انتخابات مردم هستند

فرماندار شهرستان بهارستان با تاکید بر اینکه برگزار کننده واقعی انتخابات مردم هستند گفت: مردم بایستی هوشیار باشند تا علایق شخصی و مسائل حاشیه ای بر انتخابات ورود پیدا نکند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، یونس نوبخت در اولین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان بهارستان با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد:تمام دلخوشی های دشمن حضور حداقلی مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود که حضور پر رنگ مردم توانست پاسخی دندان شکن برای استکبار جهانی باشد.

وی افزود: اکنون سعی دشمنان به کاهش حضور مردم بر انتخابات سال آینده است که حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی بستر ساز حضور باشکوه در انتخابات آینده در دفاع از ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود که آن نیز موجبات شکست دشمن را فراهم کند.

نوبخت انتخابات ریاست جمهوری را حساس برشمرد و اذعان کرد: دشمنان انقلاب و استکبار جهانی به این انتخابات چشم دوخته و امید دارند که مردم با وجود فشارهای اقتصادی و تحریم ها به پای صندوق های رأی نروند اما مردم ایران ثابت کردند که با بصیرت خود می توانند شرایط کشور را طوری رقم بزنند که تمامی توطئه های دشمن نقش بر آب شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دو انتخابات همزمان در پیش رو است باید تدارک مناسبی در نظر گرفته شود تا این امر مهم بدون هیچ گونه کاستی به نحو احسن برگزار شود./ل

برچسب ها: باشکوه ، انقلاب ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار