علیرضا افضل: حسن زاده گفت من از تبانی حرفی نزدم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: پس از انتشار صحبت های حسن زاده در مطبوعات مبنی بر ترس از تبانی، وی به من گفت: این حرف ها را من مطرح نکرده ام.

علیرضا افضل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: طی چند روز گذشته صحبت هایی از حسن زاده سرمربی صبای قم مبنی بر ترس از تبانی مطرح شد. طبق گفته مطبوعات حسن زاده اعلام کرد که نگران است گیتی پسند برای رسیدن به قهرمانی تبانی کند که در پی این ماجرا مسئولان باشگاه ها جواب این سرمربی را دادند.

وی افزود: اما حسن زاده طی صحبت هایی که با من داشت اعلام کرد که این حرف ها را نزده و از ماجرا بی اطلاع است به همین دلیل بدون توجه به درست بودن شنیده هایم تصمیم گرفتم این موضوع را دنبال نکنم تا در این هفته های پایانی تمرکزمان برای پیروزی بر رقبا باشد .

افضل در ادامه بیان کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا در این رقابت های پایان فصل امتیاز بازی ها را از آن خود کنیم در این صورت بدون هیچ حاشیه ای عنوان قهرمانی را در دست خواهیم داشت از سوی دیگر معتقدم صباي قادر نخواهد بود در تمام بازی های پایانی پیروز میدان باشد.

وی خاطر نشان کرد: تشخیص اینکه در پایان فصل چه کسی در جایگاه اول ایستاده کار بسیار سختی است اما در این زمان ما نباید به فکر این باشیم که صبا چه عملکردی خواهد داشت تمرکز ما باید به کیفیت برگزاری تمرینات و رقابت ها باشد. در حال حاضر محروم و مصدوم نداریم و می توانیم با تمام انرژی مقابل رقبا باشیم.

علیرضا افضل در پایان گفت: امیدوارم قادر به اجرای برنامه هایمان باشیم و با کسب عنوان قهرمانی بار دیگر توانایی های خود را به حریفان ثابت کنیم./مح
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار