مسابقات اسکی قهرمانی جهان اشلادمينگ؛

فرصتی برای کسب سهمیه المپیک سوچی

بیست‌و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان اسکی از چندی پیش آغاز شده است و اسکی بازان تیم ملی آسیایی ما نیز در آن حضور دارند تا تمام تلاش خود را برای بالا بردن سهمیه المپیک بکار ببندند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم اسکی آلپاین کشورمان بلاخره راهی مسابقات قهرمانی جهان شدند مسابقاتی که هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و به نوعی پس از المپیک زمستانی دومین رقابت‌های مهم اسکی در جهان است.

بر این اساس از میان اسکی‌بازان مرد حاضر در اردوی تیم ملی، محمد کیا دربندسری، پوریا ساوه شمشکی،،حسین ساوه شمشکی و سید مرتضی جعفری و در بخش بانوان نیز مرجان کلهر، فالطمه کیا دربندسری، میترا کلهر و زیبا کلهر به این رقابت‌ها اعزام شده‌اند.

این رقابت‌ها از آن‌جایی که محلی برای حضور اسکی‌بازان با پوئن خيز بالا هستند می‌توانند به بالا رفتن رنکینگ اسکی‌بازان شرکت کننده در مسابقات کمک کنند.

همین افزایش رنکینگ باعث می‌شود تا شانس کسب سهمیه المپیک نیز بیشتر شود.

در این رقابت‌ها علاوه بر اعضای تیم ملی اسکی آلپاین، عیسی ساوه شمشکی رئیس فدراسیون اسکی کشور و هم چنین دو اسکی‌باز نوجوان نیز حضور دارند.

دو اسکی‌ آلپاین کشورمان در این رقابت‌ها در دو بخش مارپیچ بزرگ و کوچک به مبارزه با حریفان خود می‌پردازند.در این رقابت‌ها همه اسکی‌بازانی که کشورشان عضو فدراسیون جهانی اسکی است حضور دارند.

بر این اساس فضای رقابتی مطلوبی برای گروه اسکی آلپاین کشور به دست می‌آید که از تمام توان خود برای افزایش رنکینگ و کسب سهمیه المپیک استفاده کنند./مح
برچسب ها: اسکی ، المپیک ، سوچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار