مازندران /

لبیک به فرمانده کل قوا پیام جهانی حضور در 22 بهمن

مسئولان و نمایندگان سوادکوه، حضور مردم در راهپیمایی امسال را کم‌نظیر توصیف کردند و گفتند: لبیک به پیام‌های فرماندهی کل قوا توسط مردم از پیام‌های این حضوربوده است.

علیپوردر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات،افزود:حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بیانگر بصیرت و هوشیاری و زمان‌شناسی آنان بوده است.

وی به تحریم‌ها و فشارهای مختلف اشاره وتصریح کرد: مردم ثابت کردند برای حفظ نظام و خون شهدا به وظیفه خود هموار

وی با تقدیر از حضور پرشکوه مردم حوزه انتخابیه در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم حوزه انتخابیه سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ با وجود مشکلات مختلفی که وجود دارد از آرمان‌های نظام حمایت می‌کنند و ما مسئولان باید در عمل به وظایف خود تلاش خستگی‌ناپذیری داشته باشیم

حسینی دیگر نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را باشکوه توصیف کرد و گفت: حضور با صلابت مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تجدید بیعت دوباره‌ای با مقام معظم رهبری بوده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که پیام این حضور باشکوه مسئولیت‌پذیری و مقاومت در برابر فشارها بوده است، افزود: لبیک به پیام‌های فرماندهی کل قوا توسط مردم نیز از پیام‌های دیگر این حضور بوده است.

وی با بیان این‌که ایران اسلامی در سراشیبی به سمت قله قرار دارد و با تداوم مقاومت به قله‌های افتخار دست خواهد یافت،تصریح کرد : دشمن از آخرین حربه‌های خود برای رسیدن به اهدافش در حال استفاده است و برخی از مسئولان با دوری از رفتارهای کودکانه برای اعتلای نظام تلاش کنند.

حجت‌الاسلام ذاکری خطیر، حضور مردم در راهپیمایی امسال را کم‌نظیر توصیف کرد و گفت: حضور نسل دوم و سوم در این راهپیمایی پررنگ‌تر از دوره‌های گذشته بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با تأکید بر این‌که مردم خواهان این نظام هستند و با وجود مشکلات و تحریم‌ها با همه وجود از نظام دفاع می‌کنند، افزود: مردم، بداخلاقی‌های برخی‌ها را به پای نظام و رهبری نمی‌نویسند و این مسئله بیانگر فهم و شعور بالای مردم است

وی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را موجب بیمه ‌شدن نظام اسلامی بیان وتصریح کرد: ملت ایران برای دفاع از آرمان‌ها و شهدای خود در برابر فشارها و تحریم‌های مختلف مقاومت می‌کند./س

برچسب ها: لبیک ، مردم ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.