قم/ به برکت انقلاب اسلامی؛

بیمارستانهای کشور مجهز به برترین تکنولوژی های روز دنیا هستند

حجت الاسلام و المسلمین حسيني‌بوشهري در مراسم قدردانی از کارمندان و پیشکسوتان دانشگاه علوم پزشکی قم که با حضور رئیس این دانشگاه برگزار شد گفت: درگذشته براي كوچكترين بيماري بايد به كشورهاي خارجي مي‌رفتيم اما امروزه بيمارستان‌هاي كشور مجهز به برترين تكنولوژي‌هاي روز دنيا هستند كه از ثمرات انقلاب است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، وی با بیان اینکه پس از پيروزي انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي مختلف از جمله پزشكي رشد قابل توجهي داشتيم افزود: درگذشته براي كوچكترين بيماري بايد به كشورهاي خارجي مي‌رفتيم اما امروزه بيمارستان‌هاي كشور مجهز به برترين تكنولوژي‌هاي روز دنيا هستند كه از ثمرات انقلاب است.
مدير حوزه‌هاي علميه گفت: دغدغه مسائل پزشكي در قم براي ما موضوع جدي است و به حمدالله كارهاي خوبي صورت گرفته كه يكي از آنها راه اندازی مجدد بيمارستان شهيد بهشتي است وامیدواریم روزي برسد كه پروژه‌هاي نيمه تمام با عنایت خداوند و اختصاص اعتبارات مورد نیاز به اتمام برسد.
وي با بیان اینکه  نيروهاي بازنشسته به عنوان با تجربه‌ترين افراد جامعه هستند كه بايد از آنها استفاده شود تاكيد كرد: بايد اتاقي برای استفاده بهینه از تجربيات این افراد ایجاد  شود كه دانشگاه علوم پزشکی قم این ظرفیت را دارد که در این زمینه پیشگام باشد./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.