عبدالله‌زاده:

بودجه 92 تحت هر شرايطي به صورت چند دوازدهم تصويب مي‌شود

عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: اگر دولت در خوشبينانه‌ترين حالت لايحه بودجه را اول اسفند به مجلس ارائه کند، حداقل 45 روز زمان براي بررسي و تصويب اين لايحه نياز است و مجلس چنين فرصتي را در اختيار ندارد لذا بودجه 92 قطعا به‌صورت چنددوازدهم تصويب خواهد شد.

محمدعلي عبدالله‌زاده نماينده مردم فردوس، طبس، سرايان و بشرويه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با انتقاد از عدم ارائه لايحه بودجه توسط دولت به مجلس گفت: نا بر برخي اظهار نظرها دولت قرار است بودجه 92 را تا اسفندماه تقديم مجلس كند اما حتي در اين‌صورت مجلس زمان لازم براي بررسي لايحه بودجه 92 را ندارد و قطعا بودجه سال آتي به صورت دو دوازدهم و يا چند دوازدهم خواهد بود.

وي در ادامه تصريح کرد: اگر دولت در خوشبينانه‌ترين حالت لايحه بودجه را اول اسفند به مجلس ارائه کند، حداقل 45 روز زمان براي بررسي و تصويب اين لايحه نياز است و مجلس چنين فرصتي را در اختيار ندارد لذا بودجه 92 قطعا به‌صورت چنددوازدهم تصويب خواهد شد.

عضو کميسيون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس اضافه كرد: در صورت تصميم‌گيري نمايندگان براي ارائه طرحي مبني بر تصويب بودجه نيمسال اول 92، اين طرح باز هم به صورت چند دوازدهم ارائه مي‌شود.

وي در پايان خاطرنشان کرد: تصويب لايحه بودجه به صورت دو دوازدهم يا بيشتر بستگي به زمان تحويل لايحه بودجه از سوي دولت دارد. 

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: دولت ، مجلس ، بودجه ، لایحه ، تاخیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار