ژابي: مورينيو هنوز "آقاي خاص" است

هافبک تيم فوتبال رئال مادريد از مربي تحت فشار تيمش حمايت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، به نقل از خبرگزاري ديلي تلگراف؛ سرمربي سابق چلسي، به علت اختلاف 16 امتيازي با رقيب اصلي خود بارسلونا در لاليگا، در حال حاضر در صندلي داغ قرار دارد.

در اين ميان و در آستانه ديدار اروبايي رئال مادريد مقابل منچستريونايتد شايعاتي نيز در زمينه تمايل وي براي خروج از باشگاه قوت گرفته است.

گزارش ها هم چنين حاکي از آن است که آشوب و جنجال هاي زيادي نيز در رختکن اين تيم به وجود آمده که بر مشکلات آنها رقم مي زند.

اما ژابي آلونسو هافبک اين تيم، معتقد است؛ بازيکنان و هم تيمي هاي او در رئال مادريد هنوز اعتقاد خاصي به مربي دارند و مي خواهند براي او در مستعطيل سبز بجنگد. او معتقد است؛ مورينيو هنوز آقاي خاص است.

مورينيو زماني که در سال 2004 هدايت چلسي را برعهده گرفت، خود را آقاي خاص ناميد و توانست اولين کاب قهرماني ليگ برتر را نيز براي آبي بوشان به همراه آورد.

وي همچنين در چلسي اولين کاب قهرماني جام حذفي را نيز براي اين رقم زد و اکثرا معتقد بودند، اينکه او آقاي خاص است، موضوعي واقعي است.

وي در سال 2008 از چلسي جدا شد و به اينترميلان بيوست و آنها را به کاب قهرماني ليگ قهرمانان اروبا رساند.

ژاوي در ارتباط با او گفت: خوزه موجودي متفاوت با آنچه در بقيه مربي ها مي بينيد است، او واقعا آقاي خاص است. نحوه اي که با بازيکنان ارتباط برقرار مي کند، متفاوت است. ما براي او خواهيم جنگيد و نمي گذاريم روزهاي بعدي را در تيم تجربه کند./آق
برچسب ها: ژابی ، مورینیو ، آقای خاص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار