در پی ورود به سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

رضا رویگری: سالگرد 22 بهمن را معمولاً با مردم جشن گرفتم

خواننده انقلابی کشورمان هرساله بیست و دوم بهمن را در شهرهای مختلف ایران با مردمش تقسیم مي كند.

رضا رویگری خواننده انقلابی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: من معمولاً هر‌سال در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان به یک شهر سفر می‌کنم و دوست دارم هرساله در این روز خاص شادی خود را با هموطنان عزیز تقسیم کنم.

وی در ادامه افزود: مردم اهواز با حضور گرمشان امروز مرا شرمنده خود کردند اما خوشحالم که امروز در جمع کثیری از مردم خمین شهری اهواز با هم با غرور و افتخار به یاد آن روزهای پرشور سرود "ایران ایران" را با هم خواندیم و باز هم شور آریایی در قلب و روحمان شعله ور شد.

رویگری در رابطه با حضور امسال مردم خمین شهری اهواز به نقل از امام جمعه آن شهر گفت: با توجه به تعداد جمعیت کلی این شهر بالغ بر 50 الی 60 هزار نفری آن امام جمعه خمین شهر نیز حضور مردم را نسبت به سال قبل پرشورتر دانست.

این خواننده انقلابی خاطره ای هم از آن شبهای انقلابی تعریف کرد و گفت: یکی از خاطراتم از آن شبهای شور انگیز فریاد سردادن الله اکبرهای من و دوستانم بر روی پشت بام بود. که این یکی از خاطرات فراموش نشدنی من از آن روز و شبها بود.

وی استنباط خود را در رابطه با حضور گرم هرساله مردم اظهار داشت: به نظر من مردم ما مردمی با وفا و معتقد و پایبند به اعتقاداتشان هستند که حتی با توجه به وجود هرنوع مشکلی اعم از اقتصادی، سیاسی و ... از مسیر اصلی خود خارج نمی‌شوند و از آرمانهای امام و انقلاب تحت هرشرایطی دفاع می‌کنند.

رویگری تصریح کرد: به نظر من دولت باید بیشتر حواسش به مردم باشد و در مجموع هوای مردم را داشته باشد.

این خواننده کشور در پایان از ساخت آلبوم جدیدش نیز خبر داد و علاوه بر این یکی از ترک های آلبومش را با مضمون انقلابی ساخته است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار