رضا حسن زاده: اشتباهات، برد استقلال را رقم زد

رضا حسن زاده گفت: 2 تیم استقلال و راه آهن فقط در 25 دقیقه آخر توانستند از خود بازی خوبی ارائه دهند.

رضا حسن زاده، کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بازیکنان ملی پوش استقلال همچون مجتبی جباری، خسرو حیدری و پژمان منتظری به خاطر خستگی نتوانستند بازی همیشگی خود را نشان بدهند.

وی در ادامه گفت: هر دو تیم در نیمه اول نتوانستند یک بازی هجومی از خود ارائه بدهند. با آمدن فرهاد مجیدی در نیمه دوم بازی استقلال نسبت به راه آهن بهتر بازی کرد و توانست با اشتباه دروازه بانان راه آهن که یک برد شیرین به دست آورد.

رضا حسن زاده در خصوص تیم راه آهن خاطر نشان کرد: تمام تیم هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس قرار می گیرند با یک انگیزه زیادی بازی می کنند و تیم راه آهن هم یکی از این تیم ها بود و بخواهیم اشتباه محمد محمدی را کنار بگذاریم در کل بازی خوبی از خود نشان دادند.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان در خصوص قهرمانی استقلال در لیگ دوازدهم گفت: قهرمانی در مسابقات لیگ فوتبال یک مقدار سخت است، در این خصوص باید هر تیمی 5 امتیاز جلوتر از تیم های دیگر داشته باشد و بتواند با یک اطمینان خاطر به مسابقات خود ادامه دهد تا به قهرمانی برسد. قهرمانی در لیگ فوتبال سخت است ولی دور از دسترس نخواهد بود./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار