قم/

حضور در راهپیمایی" 22 بهمن 1391" تکلیف است

آیت الله مکارم شیرازی گفت : حضور در راهپیمایی 22 بهمن تکلیف است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، وی  در آغاز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به راهپیمایی باشکوه22 بهمن که فردا در سراسر کشور برگزار می شود اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی یک تکلیف دانست و همه باید در روز پیروزی انقلاب اسلامی در آن شرکت و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار بزنند .

وی با بیان اینکه سی و چهار سال قبل ، انقلابی در کشور به پیروزی رسید که شبیه معجزه الهی بود، و ملتی در مقابل حاکم تا بیخ دندان مسلح قرار گرفت ، که هیچ گونه سلاحی برای مبارزه در دست نداشت افزود : در این سی و چهار سال دشمنان انقلاب اسلامی دست از توطئه های خود نکشیدند و مردم بصیر هم هربار با هوشیاری در مقابل دشمنان ایستادگی کردند .

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه همه می دانیم که مردم مشکلات اقتصادی دارند تصریح کرد:: مردم همیشه در صحنه ، با این همه مشکلات با تشخیص و بصیرت بالای خود در صحنه حضور دارند چرا که اصل نظام و عزت و سربلندی یک ملت را درک می کنند لذا با احساس مسئولیت تمام در صحنه حاضر می شوند .

وی افزود : عقل ، هوش و دین مردم ایجاب می کند که با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان زده و و آنها را در اهداف شومشان ناکام و مایوس کنند ./س

برچسب ها: قم ، حضور ، راهپیمایی ، تکلیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.