اراک/

سه واحد تولیدی و صنعتی در زرندیه بهره برداری شد

سه واحد تولیدی و صنعتی در شهر صنعتی مامونیه زرندیه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک، نخستین واحد صنعتی افتتاح شده شرکت شیرین فراز زرندیه، تولید کننده قند بود که در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با یک هزار متر زیربنای کارگاه احداث شده است.
این واحد تولیدی با 12 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده که فعالیت آن زمینه اشتغال 15 نفر را بطور مستقیم فراهم کرده است.
در این مجموعه هم اکنون روزانه 10 تن قند تولید می شود و در صورت تامین نقدینگی مورد نیاز این میزان به 50 تن در روز افزایش خواهد یافت.
دیگر واحد صنعتی افتتاح شده شرکت تولیدی ارتجاع صنعت ایرانیان تولید کننده فیلم استرچ بود که در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با زیربنای یک هزار و 500 مترمربع احداث شده و هم اکنون زمینه اشتغال حدود 20 نفر را فراهم کرده است.
این واحد صنعتی که با حدود 30 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده، سالانه حدود دو هزار تن تولید دارد که علاوه بر تامین نیاز بازار داخل، امکان صادرات محصول تولیدی آن وجود دارد.
کارگاه خیاطی سری دوزی روستای حکیم آباد از دیگر واحدهای تولیدی افتتاح شده بود. این کارگاه نیز توسط یک فرد خیر با حدود 100 میلیون ریال سرمایه گذاری احداث شده و توانسته زمینه اشتغال 15 زن نیازمند را فراهم کند./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.