مازندران /

تحصیل 250 هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی مازندران

250 هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی دولتی، آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور مازندران تحصیل می کنند.

 

سرپرست دانشگاه مازندران  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: سهم مازندران در ارتقای آموزش عالی بسیار بالا بوده و امروز بیش از 250 هزار نفر دانشجو در 120 مرکز آموزش عالی مشغول به تحصیل هستند.

احمدپور بر ضرورت ارتقای کیفیت شاخص های آموزش عالی استان در کنار افزایش کمی آموزش عالی و دانشجویی تأکید کرد و افزود: ارتقای وضعیت آموزشی، اداری و مالی، دانشجویی و فرهنگی در تمامی زیرنظام های آموزش عالی ضرورت جدی است.

رئیس بزرگترین مرکز آموزش عالی استان با اشاره به اجرای طرح آمایش آموزش عالی در مازندران تصریح کرد : براساس نتایج حاصله، سهم زیر نظام های آموزش عالی، مقاطع تحصیلی اعم از کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، سهم گروههای تحصیلی و گروههای آموزش مشخص که باید بر اساس نتایج بدست آمده عمل شود.

احمدپور ضمن با اهمیت برشمردن برگزاری کارگاههای آموزشی برای کارشناسان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی، بر استمرار این کارگاهها و نشست ها به منظور دستیابی به اهداف آموزش عالی مازندران و تحول در بدنه کارشناسی بخش های مالی، دانشجویی، فرهنگی و آموزشی دانشگاهها و موسسات تاکید کرد./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.