اوجانی: برنامه های فدراسیون ناشنوایان مقطعی است/پس از المپیک وضعیت تکواندوکاران بحرانی است

ارئیس نجمن کاراته ناشنوایان برنامه های فدراسیون ناشنوایان را مقطعی بیان کرد و اظهار داشت: پس از پایان مسابقات المپیک 2003 بلغارستان شرایط تیم ملی تکواندو ناشنوایان بحرانی است.

اوجانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:تکواندوکاران ناشنوا پس از اینکه فدراسیون تکواندو تصمیم به حضور مربی جدیدی در تیم ملی تکواندو ناشنوایان کرده است، تکواندوکاران با  من تماس می گیرند، خواهان حضور دوباره ی من در تیم ملی تکواندو ناشنوایان هستند، به مدت 2 سال ملی پوشان زیر نظر من تمرین انجام داده اند و شناخت کافی از شرایط و عملکرد یکدیگر داریم.

رئیس انجمن تکواندو ناشنوایان ادامه داد:در برنامه ی تکواندوکاران ناشنوا تامل و همکاری با فدراسیون تکواندو کشور طراحی شده است.
در شرایط فعلی با تصمیمات فدراسیون تکواندو کشورمان آنها از حوزه ی اختیاراتشان بیشتر عمل کرده اند و اقدام به حضور سرمربی دیگری غیر از من و بدون اطلاع و هماهنگی کردند، این مسئله ملی پوشان تکواندو ناشنوا را نیز بشدت ناراحت کرده است و خواهان بازگشت من به تیم ملی هستند.

رئیس انجمن تکواندو ناشنوایان ادامه داد:ملی پوشان تکواندو ناشنوا را به عنوان فردی مسئول به انجام تمرینات مستمر و منظم با سرمربی جدید تشویق کردم و هیچ گاه بدنبال کسب منافع شخصی در رشته تکواندو ناشنوا نبودم از این رو آنها را به حضور در اردوهای تیم ملی و انجام تمرینات زیر نظر فردی دیگر ترغیب کردم، آینده ملی پوشان تکواندو در اولویت اهداف من است.

اوجانی افزود: برنامه های فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضاء بیماران خاص برای تیم ملی تکواندو ناشنوایان مقطعی است، مسئولان فدراسیون فقط بدنبال حضور موفق ملی پوشان تکواندو در مسابقات المپیک 2013 بلغارستان هستند، وی افزود: تکواندوکاران کشورمان پس از حضور در مسابقات مهم برون مرزی پس از استراحتی کوتاه مدت در یکی از تیم های باشگاهی حاضر و در رقابت های لیگ شرکت می کنند. شرایط تکواندوکاران ناشنوا با شنوا متفاوت است، ورزشکاران ناشنوا توانایی و شرایط همزمان فعالیت با تکواندوکاران راندارند،.

رئیس انجمن تصریح کرد: مسئولان فدراسیون ناشنوا نتیجه مستند را در صورت اینکه تیم ملی تکواندو ناشنوا در مسابقات المپیک قهرمان نیز شود، پس از آن که فدراسیون برای پیشرفت تکواندوکاران ناشنوا برنامه هایی را طراحی و مدون نکرده است، با قاطعیت کامل بیان می کنم پس از المپیک شرایط تکواندوکاران ناشنوا بحرانی است.

وی بيان داشت: طبق برنامه قرار بوده است اردوی تیم ملی تکواندو ناشنوایان از 13 بهمن برپا شود، متاسفانه بدلیل نامشخصی اردو تیم ملی تکواندو ناشنوایان تاکنون برپا نشده است  و با توجه به عدم حضور من در تیم ملی از برنامه و شرایط ملی پوشان بی اطلاع هستم.

اوجانی افزود: پس از اطلاع از حضور مربی جدید در تمرینات تیم ملی بدون هماهنگی با انجمن از حضور در انجمن تکواندو ناشنوایان امتناع کردم و علی رغم اینکه برای پیشرفت ملی پوشان تلاش و زحمات فراوانی را متحمل شدم اما مسئولان فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضاء بیماران خاص تاکنون برای حضور دوباره ی من در انجمن تکواندو ناشنوایان تماس حاصل نکرده است.
ضمن اینکه مسئولان فدراسیون تکواندو کشورمان برای تصمیمات خود هیچ گونه توضیحی به انجمن تکواندو ناشنوایان ارائه نکرده اند.

وی گفت: فقط آینده ی ملی پوشان ناشنوا برای من اهمیت دارد، امیدوارم پس از المپیک 2013 مسئولان این تیم را رها نکنند و حمایت های خود را از این تیم ملی تکواندو ناشنوا ادامه دهند، تا شرایط گذشته دوباره در تیم حاکم نشود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار