دشان: اميد خود را به بنزما از دست نداده ام

مربي تيم ملي فوتبال فرانسه اميد خود را به مهاجمي كه 8 ماه است گلزني نكرده از دست نداده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري روئيترز؛ كريم بنزما 8 ماه است كه براي تيم ملي كشورش فرانسه گلزني نكرده است اما سر مربي اين تيم معتقد است وي مي تواند در ديدار امشب اين تيم مقابل آلمان كه ديداري دوستانه و مقدماتي براي بازي هاي جام جهاني 2014 است تْأثير گذار باشد.

بنزما در حال حاضر در رقابت ها لاليگا توانسته 21 گل در طول 34 بازي براي رئال مادريد در فصل قبل به ثمر برساند اما براي فصل جديد نتوانسته تا آن حد از خود موفقيت نشان دهد اين مهاجم كه در طول 54 ديدار بين المللي 15 گل به ثمر رسانده به علت آماده نبودن در فصل جديد تنها لاليگا تنها در 9 بازي شركت كرده و در غير اين صورت يار تعويضي بوده است.

دشان در اين رابطه گفت:اين يك وضعيتي است كه وي بايد با آن كنار بيايد اينكه او مدتي است بازي نكرده مشكل است اما خوب كريم تجربه زيادي در بازي هاي ملي براي فرانسه دارد و بايد بتواند با اين تجربيات بر مشكلات كه پيش روي وي خواهد بود فائق بيايد.

وي در ادامه افزود: او مي خواهد تأثير گذاري اش را افزايش دهد و گل هاي بيشتري را به ثمر برساند اين بازيكن در رقابتهاي جام ملت هاي اروپايي سال گذشته در ديدار دور گروهي فرانسه مقابل اوكراين2 بار گلزني كرد و حالا  دشام اميدوار است وي دوباره بتواند چنين موفقيت هايي را تكرار كند./مح
برچسب ها: امید ، لالیگا ، مشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار