رضا حسن زاده:

برد در بازی امروز حیثیتی است

رضا حسن زاده گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان نیاز به سه امتیاز این بازیها دارد تا بتوانیم گام اول را درجام ملت های آسیا محکم برداریم.

رضا حسن زاده  کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  بیان کرد: تیم ملی در بازیهای  گذشته با شکست مقابل لبنان روبرو شد بر این اساس  ملی پوشان  برای حیثیت  فوتبال  کشورمان باید بازی امروز را ببرند.

وی درادامه گفت: با نا‌ آرامی های به وجود  آمده در تیم ملی و نبودن محمد نوری و کریم انصاری فر در ترکیب تیم ملی کار کمی سخت تر شده و کی روش می خواهد در این بازی از بازیکنان دو رگه تیم ملی استفاده کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص برگ برنده تیم ملی در مقابل تیم لبنان بیان کرد: از نظر من برگ برنده ما در این بازی خود کی روش  با چیدمان و نیروهای جدید درترکیب تیم ملی است.
 
رضا حسن زاده در خصوص ترک اردو تیم ملی توسط هادی عقیلی گفت: هادی عقیلی بزرگ ترین اشتباه را مرتکب شده و به نظر من باید این بازیکن کلا از تمام میادین فوتبال  محروم شود، تیم ملی شوخی بردار نیست.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان در خصوص حضور رحمان احمدی در دروازه تیم ملی گفت: مهدی رحمتی با مدافعان تیم ملی هماهنگ  بود و این یکی از عوامل موفقیت وی در درون دروازه تیم ملی بود. امیدوارم رحمان احمدی  هم به مانند رحمتی بتواند خود را با شرایط و جو بازی تطبیق بدهد و عملکرد خوبی در درون دروازه  داشته باشد./آق






برچسب ها: حسن زاده ، برد ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار