در ديدار منافقين با مسئولان سازمان سيا مطرح شد: درخواست فتنه افکني و ايجاد آشوب در انتخابات 92

گروهک تروريستي منافقين که در فرانسه با حضور سفير رژيم صهيونيستي و مسئولان سازمان جاسوسي آمريکا "سيا" و اروپايي نشست برگزار کرده بود خواستار شد همانند سال 1388 به بهانه تقلب در انتخابات و با ضربه زدن به ايران ، تظاهرات ، فتنه افکني و آشوب ايجاد شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، پايگاه اينترنتي خبري نهرين نت عراق با اعلام اين مطلب افزود  با نزديک شدن زمان برگزاري انتخابات رياست جمهوري ايران که قرار است بيست و پنجم ژوئن آينده برگزار شود کنفرانس بزرگي از اعضاي "گروهک تروريستي منافقين" با مشارکت شماري از مسئولان و سياستمداران و نمايندگان اروپايي و آمريکايي با هدف بازاريابي براي برنامه اي متشکل از ده بند برگزار شد .

مريم رجوي سرکرده اين گروهک، اين ده بند را اعلام کرد  که هدف از آن نيز ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي ايران است.

خبرنگار راديو نروژي اوستن گفت خطرناکترين موضوع مطرح شده در اين کنفرانس دعوت به تشکيل گروههاي مسلح در شهرهاي ايران است و عمليات مسلحانه و کشتار مردم بود.

در عین حال راديو اوستن اذعان کرد: اين دعوت هرگز باعث نگراني و هراس نظام ايران نخواهد شد زيرا از حمايت و پشتوانه قوي مردمي و از نظام امنيتي قوي که در جهان سوم کم نظير است برخودار است ؛ اما مطرح کردن چنين درخواستي آن هم در يک پايتخت اروپايي مانند پاريس با مشارکت شماري از سياستمداران و ديپلماتها و نمايندگان پارلمانهاي اروپايي و از طرف تروريست هايي که به تازگي اسمشان از فهرست سازمانهاي تروريستي آمريکا و اتحاديه اروپا حذف شده ، پرسشهاي زيادي را درباره حجم مشارکت برخي سازمانهاي امنيتي و اطلاعاتي فرانسوي و غربي با اين تروريست ها مطرح کرده است.

گفتني است،‌ شماري از مسئولان سازمانهاي اطلاعاتي فرانسوي ، آمريکايي و انگليسي در کنفرانس گروهک تروريستي منافقين شرکت کرده بودند .

مشارکت يوسي گال سفير اسرائيل در فرانسه در اين کنفرانس بيانگر عمق روابط بين منافقين با رژيم اسرائيل است .

اين در حالي است که گزارشها از هماهنگي و همکاريهاي گسترده بين اين جنبش و  سازمانهاي اطلاعاتي اسرائيل حکايت دارد .

از طرف سازمان سيا نيز جان سانو رئيس "بخش سري" و عضو مديريت سازمان سيا در اين کنفرانس شرکت کرده بود که بيانگر همکاري روشن "منافقين" با يکي از خطرناکترين سازمانهاي جاسوسی جهان است که از سال 1979ميلادي با شيوه هاي مختلف توطئه و فريب براي سرنگوني نظام ايران در تلاش بوده است.

نيوت گينگريچ رئيس سابق مجلس نمايندگان آمريکا و نامزد انتخابات رياست جمهوري سال گذشته در اين کنفرانس شرکت کرده بود که نشان مي دهد منافقين از حمايت حزب جمهوريخواه در آمريکا برخوردار است به ويژه آنکه سازمان ايپک که لابي صهیونیستی در آمريکاست براي منافقين در بين راهبران حزب دموکرات و جمهوريخواه تبليغ کرده است.

گينگريچ يکي از سرسخت ترين طرفداران اسرائيل و از مشهورترين دوستان آن است.وي از سرسخت ترين دشمنان ملت فلسطينيان است.

به نظر مي رسد "گروهک تروریستی منافقين" در تلاش است آمريکايي ها و صهیونیست ها و افراد نزديک به صهیونیستها را جذب کند تا حمايت آنها را به دست آورد و واشنگتن از خواسته هاي اين گروه حمايت کند.

هاروارد دين رئيس حزب دموکرات آمريکا بين سالهاي 2005تا 2009ميلادي و نامزد انتخابات رياست جمهوري در سال 2004ميلادي ، بيل ريچاردسون سفير سابق آمريکا در سازمان ملل و فرماندار ايالت نيومکزيکو بين سالهاي 2003تا 2011و نامزد انتخابات رياست جمهوري و وزير انرژي در دولت بيل کلينتون رئيس جمهور اسبق ، دومينيک لوور عضو مجمع ملي فرانسه ، فيليپ کراولي دستيار وزير خارجه آمريکا بين سالهاي 2009تا 2011ميلادي ، طاهر بومدار مسئول ارشد در سازمان ملل متحد در پرونده اشرف ، يک هيئت پارلماني از اسپانيا متشکل از خانم کارمن کوينتانيا مسئول کميته زنان ، خوزه ماريا چيکو عضو کميسيون خارجه و گوردي شوکلا عضو پارلمان و يک هيئت از استوني متشکل از ريد  يو از اعضاي پارلمان و رائيت ماروسته رئيس کميسيون قانون اساسي در پارلمان و يک قاضي سابق در دادگاه حقوق بشر اروپا و استانيسلاو بولشاک رئيس کمسيون دستگاه قضايي در پارلمان از جمهوري چک در اين کنفرانس حضور داشتند.

دبير دوم سفارت عربستان و يک ديپلمات ارشد قطري نيز از ديگر شرکت کنندگان در اين کنفرانس بودند .

اما دومينيک لوور عضو مجمع ملي فرانسه و دوست صميمي مريم رجوي و مسعود رجوي به مشارکت بسنده نکرد بلکه در افتتاحيه کنفرانس سخنراني و در سخنانش به بيانيه مجمع ملي فرانسه در حمايت از طرح مريم رجوي اشاره کرد و به رسميت شناختن آن چيزي را خواستار شد که وي آن را سرنگوني نظام ايران توصيف کرد.

تعدادي از شرکت کنندگان در اين کنفرانس از شکست اغتشاشات و فتنه انگيزي هاي سال 88 در ايران ابراز تأسف کردند.

همه طرفهاي شرکت کننده در کنفرانس پاريس تلاش مي کنند از يک طرح امنيتي، نظامي، رسانه اي و سياسي براي بهره برداري از روزهاي انتخابات آينده رياست جمهوري حمايت کنند تا موج بزرگتر و گسترده تري از اعتراضات با هدف بي ثبات کردن کشور به راه بياندازند تا فتنه افکني و سپس در تهران پايتخت ايران و شهرهاي بزرگ با کمک پوشش رسانه اي برخي شبکه هاي عربي ، فارسي و خارجي درگيري ايجاد و اينگونه وانمود شود که نظام جمهوري اسلامي ايران در موضع ضعف قرار گرفته و در آستانه سقوط قرار دارد .


برچسب ها: منافقین ، سیا ، جاسوس ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار